5 sfaturi pentru elaborarea unui pliant care garantează că vinde

Despre publicitatea prin intermediul flyerelor și pliantelor a auzit toată lumea, și se știe deja că este o metoda eficientă și nu foarte costisitoare pentru promovarea produselor și serviciilor oferite de o companie. Datorită costurilor reduse acestea prezintă avantajul de a putea ajunge la grupuri mari de clienți și diverse segmente ale pieței. De aceea este foarte importantă cunoașterea posibilităților oferite de acestea și folosirea lor în avantajul afacerii.

Aceste pliante sunt instrumente indispensabile pentru prezentarea companiei și a  ofertelor disponibile, iar împărțirea textului pe diferite paragrafe face mai ușor cititul și cu atât mai mult captează atenția destinatarilor. Pliantele sunt întâlnite în formate, dimensiuni, culori diferite, putând fi personalizate în moduri extrem de variate, pentru a putea reprezenta cât mai bine afacerea dumneavoastră. Ele sunt recunoscute ca fiind o modaliatate clasică de promovare, și unul dintre cele mai accesibile instrumente de marketing la costuri reduse.

Procesul de realizare al pliantelor începe cu decizia asupra elementelor ce vor fi afișate pe acesta.. Trebuie să știi pe ce anume vrei să pui accent, ce este cel mai relevant la afacerea ta și ar trebui făcut cunoscut, ce public țintă ai și pe ce durată se va desfașura promovarea. După toate acestea trebuie  să te decizi asupra locului unde vor fi realizate. Soluția recmandată în acest sens o găsești la tipografia Flyeralarm: www.flyeralarm.ro .  Profesioniștii de aici și calitatea germană te vor ajuta să îți personalizezi pliantele după bunul plac. Ai la dispoziție diverse tipuri de printuri ce vor fi realizate în ce mai scurt timp și despre care poți obține oricând informații de la cei de la suport tehnic, dar și posibilitatea să alegi dintr-o  varietate de modele și mostre la preturi competitive.Alte produse oferite de Flyeralarm care pot atrage clienți către firma ta sunt: carti de vizita de mare impact sau afise atrăgătoare .

Scopul flyerului e să direcţioneze clientul spre tine: să sune, să acceseze site-ul, să intre în magazinul tău, să apeleze la serviciile oferite de tine, iar pentru asta trebuie să știi că pe cât de valoros ar părea aspectul unui flyer, ceea ce este scris pe el e de zeci de ori mai important. Trebuie să îndemni omul la acţiune, altfel nu-l transformi nicidecum în client.

Iată 5 sfaturi pentru un pliant care va capta atenția:

  1. culorile şi imaginile atrag priviri. Combinate cu cap, ele pot vinde cu succes.
  2. evită frazele lungi, cu multe cifre și semne de punctuație, pentru că oamenii resping textele greoaie. Textul poate fi concentrat pe una dintre feţele flyer-ului, iar pe verso logo-ul.
  3. imaginile folosite nu trebuie să sustragă atenția de la text. Ele nu dublează informația, ci doar o completează.
  4. nu plasa cuvintele şi imaginile pe diagonală, în formă de figuri geometrice, intersectate sau suprapuse.
  5. lucrează cu profesioniștii dacă vrei rezultate imediate și garantate. Flyeralarm, tipografia online cu renume în Europa și cu experiență în domeniu de peste 14 ani este locul unde clienții pot beneficia de consiliere individuală gratuită pentru a putea să identifice produsele care se potrivesc cel mai bine pentru promovarea pe care o doresc.

La Flyeralarm se poate comanda gratuit un set de mostre, cu peste 40 de tipuri de hârtii tipografice de diferite gramaje și finisări, pentru a vă convinge de calitatea printurilor pe care aceștia le oferă. Comanda se poate face online, iar livrarea produselor se face gratuit oriunde în țară. Timpul de livrare se stabileste în funcție de produs și cantitate. Important de știut este că multe dintre produsele oferite de ei au livrare în țară de 24 sau 48 de ore.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]