6 modalitati prin care poti recunoaste o firma serioasa

   In zilele noastre, toate persoanele care isi cauta un loc de munca se informeaza cu privire la companiile unde vor sustine un interviu, astfel incat sa afle parerile altor persoane din cadrul companiei sau al altor participanti la procesul de selectie. In toate cazurile, intentiile aceestora se datoreaza faptului ca orice om urmareste sa ajunga intr-o companie serioasa, unde sa aiba beneficii, iar munca sa ii fie rasplatita corespunzator.

Insa, din cauza faptului ca oricine poate scrie pe Internet, apar o multime de informatii false. De aceea, primul pas pentru a reusi sa recunosti o firma serioasa este sa mergi la un interviu cu managerul de la HR. Odata ce vei ajunge acolo, vei purta o discutie cu acesta si iti va da detalii despre job o sa iti dai seama daca acea companie este serioasa si daca apreciaza angajatii.

Care sunt lucrurile pe care trebuie sa le vizezi in discutia cu HR-ul?

Pentru a reusi sa iti formezi o opinie despre acea companie, nu fi timid si intreaba tot ce vrei sa afli. Incearca sa aduci in discutie urmatoarele subiecte si sigur o sa iei cea mai buna decizie pentru tine ulterior.

  1. In primul rand, o companie serioasa va fi intotdeauna corecta din punct de vedere legislativ. Daca ti se va spune ca vei avea contract individual de munca si ca salariul castigat va fi cel trecut in cartea de munca inseamna ca intentiile sunt bune.In schimb, daca va afirma ca nu ai de ce sa iti faci griji, ca nu vei lua pensie imediat, fereste-te de un asemenea angajator. Nu vei avea nicio clipa siguranta ca ai contractul de munca declarat si ca impozitele sunt platite la timp. Mai mult, nu trebuie sa accepti sub nicio forma sa ti se dea bani fara ca ei sa fie trecuti in cartea de munca. O firma serioasa nu se va preta niciodata la un astfel de gest. De asemenea, ar fi bine sa ai contract pe perioada nedeterminata inca de la inceput.
  2. Apoi, intreaba despre participarea companiei la conferinte in domeniu. Astfel, vei sti ca managerul firmei vrea  ca aceasta sa devina cunoscuta, in cazul in care este o firma mai mica, si daca pune accent pe dezvoltare. De exemplu, BeYou Studio, un studio de videochat exclusiv pentru fete va participa la doua summit-uri organizate anul acesta atat la J.W. Marriot Grand Hotel, cat si la Hotel Radisson Blu. Managerul firmei urmareste sa se informeze continuu cu privire la noutatile din domeniu, avand perspective marete. Daca vei intra pehttps://www.beyou-studio.ro/ vei observa ca aceasta firma pune accent pe conditii, beneficii pentru angajati si dezvoltare continua.
  3. Pentru a-ti da seama daca firma este serioasa poti intreba despre salariu, despre posibilitatea de a avansa si despre bonusuri. In privinta salariului trebuie sa stii ca nu esti fortat sa dezvalui ce suma castigai la fostul loc de munca si nici nu trebuie sa te subestimezi si sa ceri mai putin decat consideri ca ai merita. Bonusurile sunt, de asemenea, importante pentru ca o firma care stie ca angajatii trebuie sa fie continuu motivati are mai mult succes. La BeYouStudio angajatele primesc bonusuri, chiar si atunci cand recomanda studioul prietenelor. De asemenea, aici se pune accent pe intimitatea modelelor, fapt extrem de important in cadrul job-urilor in studio-uri. Fiecare fata are camera proprie, modern amenajata unde se poate exprima si desfasura in voie.
  4. O companie va intelege intotdeauna nevoia unui angajat care isi doreste flexibilitate. Aceasta este extrem de importanta, mai ales daca esti la inceput de drum, daca inca mergi la facultate, dar si daca ai anumite probleme personale. In schimb, in calitate de angajat va trebui sa te asiguri ca iti faci treaba cu simt de raspundere si ca nu afectezi cu nimic bunul mers al lucrurilor. Odata ce un angajator iti ofera posibilitatea unui program flexibil, fii o persoana serioasa si responsabila.
  5. Trainingul este o alta dovada ca o firma vrea sa te integrezi cat mai bine si repede in cadrul echipei. In mod cert, pe orice post ai merge sigur vei da de situatii noi si trebuie sa ai intotdeauna o persoana care sa iti raspunda la intrebari si sa te sfatuiasca. Este indicat sa intrebi daca vei primi sprijin pentru a te acomoda si pentru a reusi sa iti faci treaba eficient.