Abonaţii Telekom din Ciceu Poieni îşi vor primi banii înapoi pentru perioada în care serviciul nu a funcţionat

Serviciile pentru clienţii Telekom Romania Communications, din Ciceu Poieni, comuna Căianu Mic, afectaţi, au fost restabilite din data de 28 august, fiind în prezent funcţionale, anunţă compania.

„De asemenea, clienţilor li se va rambursa, în cota fracţionară, valoarea abonamentului aferent serviciului/serviciilor contractate, corespunzător perioadei efective de
nefuncţionare, conform contractului încheiat cu Telekom Romania Communications.  

Nefuncţionarea serviciilor s-a datorat unor lucrări independente de operator, în urma cărora a fost afectată infrastructura companiei. Lucrările de remediere erau programate să aibă loc la 7 august 2015, la 3 zile de la înregistrarea sesizării, dar în acest interval a survenit un furt de cablu care a dus la prelungirea datei până la care situaţia a putut fi remediată”, transmit reprezentanţii Telekom Romania Communications.
 

*** 

Iată ce declara primarul Paul Ştir în 27 august!

"Telekom îşi bate joc de clienţii din Ciceu Poieni. De o lună, 200 de gospodării nu mai au acces la serviciul de telefonie fixă. Am sesizat de mai multe ori conducerea firmei, atât eu, cât şi abonaţii, însă nu s-a întâmplat nimic. Nu este posibil să ni se spună că mai întâi trebuie identificaţi hoţii care au furat fibra optică, iar mai apoi să se intervină. Clienţii nu au nicio vină, conform contractelor serviciul trebuie să se presteze în continuare, iar intervenţia să se facă în cel mai scurt timp. Sunt familii de oameni în vârstă, care zilnic mă contactează pentru că telefonul este vital pentru a lua legătura cu copiii plecaţi în străinătate. Aşa se întâmplă cu firmele care sunt singure în anumite localităţi, nici nu te bagă în seamă, deşi ar trebui ca clienţii să fie până la urmă cei mulţumiţi, pentru că ei plătesc.” 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]