Aceste 4 intrebari te vor ajuta sa afli cu ce agentie SEO sa colaborezi

Realizarea unui site aspectuos presupune sa investesti timp si bani. Cu toate acestea, daca Google nu il listeaza in prima pagina pe principalele cuvinte cheie pe care le targetezi, nu vei avea trafic si, implicit, nu vei reusi sa iti cresti veniturile. In acest caz, este timpul sa iti redefinesti bugetul si sa iei in calcul colaborarea cu o agentie SEO.

O agentie SEO cu experienta te poate ajuta sa iti maresti traficul organic, ceea ce se traduce printr-o crestere a veniturilor lunare. Pe de alta parte, o agentie la inceput de drum sau care foloseste strategii de tip black hat iti poate aduce scaderi detrafic sau de pozitii. De aceea, inainte de a incepe o asemenea colaborare este esential sa stabilesti inca de la inceput detalii precum: care sunt competitorii tai, care sunt scopurile tale pe termen lung si pe termen scurt sau cum iti vei masura succesul. Nu in ultimul rand, adreseaza agentiei SEO aceste patruintrebari pentru a determina daca serviciile pe care le ofera sunt sau nu potrivite pentru tine.

  1. Care este istoricul agentiei?

O agentie SEO cu experienta trebuie sa fie dispusa sa vorbeasca despre provocarile pe care le-a intampinat de-a lungul timpului. Pune aceasta problema, deoarece trebuie sa stii inca de la inceput cat este de flexibila in situatii care necesita atentie speciala. Faptul ca este capabila si dispusa sa iti elaboreze modul in care a rezolvat probleme precum continut duplicat, dificultati de indexare sau erori de ordin tehnic, dovedeste flexibilitate si integritate. Reversul este un semn de alarma. Iar daca nu a intampinat nicio dificultate pana acum, exista sanse destul de mari ca respectiva agentie SEO sa nu aiba experienta necesara sa iti aduca rezultatele pe care ti le doresti.

  1. Care este profilul echipei SEO?

Am vorbit despre intreg, dar trebuie sa ne indreptam atentia si catre fiecare parte. SEO si marketingul digital sunt servicii care trebuie sa tina in permanenta pasul cu schimbarile din industrie. Informeaza-te daca fiecare membru al echipei este specializat pe un anumit domeniu pentru ca acest detaliu poate sa reprezinte un mare plus. Este de preferat sa colaborezi cu o agentie SEO unde fiecare persoana si-a perfectionat un anumit skill, ca de exemplu realizarea strategiei de cuvinte cheie, monitorizarea backlink-urilor, crearea de continut etc. Evita agentiile care isi forteaza echipa sa fie specialista in tot – inseamna ca este mediocra in orice aspect ce tine de SEO.

  1. Cum arata portofoliul de clienti?

Atunci cand analizezi portofoliul unei companii este important sa intelegi care au fost rezultatele pe care le-au adus si cum a reusit sa le obtina. Care era scopul pe care clientii si l-au propus, ce strategii au fost folosite si cum a fost atins succesul? S-au targetat cuvinte cheie competitive, au imbunatatit site-ul clientului sau s-au focusat pe o strategie de continut? O agentie SEO respectabila ar trebui sa poata sa raspunda si sa iti ofere date care sa sustina afirmatiile facute. Mai departe, un portofoliu de clienti bun ar trebui sa fie punctul de plecare pentru ca agentia sa iti explice ce strategie va folosi pentru a-ti ajuta site-ul. Daca aceasta intampina dificultati in a-ti explica in ce mod a adus valoare SEO clientilor sau discursul pare vag, este recomandat sa optezi pentru o companie mult mai directa si care stie din start cum sa te ajute. Cautand alte optiuni, vei economisi timp, bani si efort.

  1. In ce industrii a mai lucrat agentia?

Ideal ar fi ca agentia SEO cu care colaborezi sa aiba experienta in industria in care activezi. Strategiile SEO si marketingul digital difera de la industrie la industrie, ceea ce inseamna ca este indicat ca aceasta sa inteleaga domeniul tau pentru a-ti furniza cele mai bune rezultate.

 

.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]