Adulții greu accesibili educațional în centrul atenției A.S.S.E.

Asociația de Studii Socio-Economice participă în proiectul: “Gamification for hard-to-reachadults – Noi orizonturi pentru re-angajarea și re-mobilizarea adulților aflați în șomaj pe termen lung”alături de alteinstituțiipartenere din Turcia, Spania, Marea Britanie, Italia, Finlanda, Franța.
Proiectul va fi implementat în perioada septembrie 2014 – august 2016 și a primit finanțare prin programul european Erasmus+, Parteneriate Strategice, cu sprijinul Comisiei Europene.
Proiectul propune o creștere a nivelului de educație a celor in vârstă de peste 45 de ani, creștere făcută prin suport audio-vizual folosind platforme digitale, pentru a-i ajuta și stimula să iasă cât mai târziu din sau să intre/reintre în jocul vieții economice și sociale. Cetățenii europeni care au cea mai mare nevoie de învățarea pe tot parcursul vieții sunt cei care nu beneficiază de ea și care nu au slujbă.
Noi îi numim adulți greu accesibili educațional, deoarece aceștia nu sunt motivați să participe la cursuri de învățare și de formare profesională oferite de educația formală și non-formală pentru adulți – lipsa lor de motivație fiind personală, socială, economică, uneori familială, precum și psihologică. S-au făcut multe eforturi pentru a schimba această situație și de a re-atrage grupurile adulților de acest fel în educație și învățare, cu toate acestea cele mai multe încercări rămân punctuale, superficiale și nesusținute. Scopul proiectului e de a găsi noi metode aplicabile și dovedite practic ca fiind funcționale.
Prima întâlnire de proiect a avut loc în Pau, Franța, unde toți cei implicați în proiect au stabilit strategiile care vor trebui urmate pentru îndeplinirea obiectivelor propuse.
Următoarea întâlnire de proiect va fi în România, unde pe patru grupuri țintă se vor aplica noi metode de învățare și creștere a determinării celor inaccesibili educațional.
prof. Alina Rotariu, Asociația de Studii Socio-Economice

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5