Anunturile gratuite - una dintre cele trei strategii de marketing pentru afacerile start -up

De cele mai multe ori, ideile care iti pot propulsa site-ul in fata grupului tinta de utilizatori sunt unele costisitoare ( Google Adwords, campanii SEO), acest lucru reprezentand o problema in momentul in care bugetul disponibil nu este unul foarte bogat. Asadar, sarcina ta este aceea de a identifica solutii gratuite prin intermediul carora iti poti crea o identitate in mediul online, urmand ca dupa ce obtii primii clienti sa iti extinzi strategia, abordand si metode platite.

Opteaza pentru un blog

Desi nu este o tactica 100% gratuita, pentru lansarea unui blog fiind nevoie de o tema Wordpress si de un cont de gazduire  - preferabil shared pentru cei care vor sa economiseasca - ideea unui blog este una cat se poate de convenabila pentru antreprenorii care doresc sa aduca la cunostinta publicului general conceptele afacerii pe care o deruleaza. Astfel, poti incepe sa redactezi continut unic pentru utilizatorii tai pe care sa il postezi suficient de des astfel incat sa le atragi atentia.

Atentie, insa. Redactarea continutului util reprezinta o sarcina pe care trebuie sa o desfasori pe cont propriu, oamenii care nu cunosc pe deplin scopul si serviciile promovate de compania ta neavand suficiente informatii pentru a le impartasi cu acuratete potentialii tai clienti. Mai presus de atat, in momentul in care alegi o astfel de strategie trebuie sa intelegi faptul ca singurului tip de continut care "conteaza" in fata motoarelor de cautare este cel unic, nu cel copiat de la concurenta.

Posteaza frecvent anunturi gratuite

Pentru inceput, o campanie SEO iti va depasi potenta financiara, ceea ce inseamna ca trebuie sa te indrepti catre strategiile care nu implica un efort financiar iesit din comun. Spre exemplu, poti alege sa postezi des pe site-urile de anunturi gratuite serviciile ori produsele pe care le ofera compania ta, urmand a-ti construi o identitate in cadrul acestora.

De cele mai multe ori, platformele de acest tip se bazeaza pe un sistem gurvernat de asa - zisele "calificative" pe care fiecare utilizator le primeste din partea celor care i-au achizitionat si, implicit, testat produsul sau serviciul. Este important sa pornesti de la ideea de comunitate in momentul in care doresti ca firma ta sa capete autoritate, recenziile pozitive fiind nepretuite in marketing-ul inteligent.

Fii o prezenta activa in Social Media

Avand in vedere fluxul imens de utilizatori care folosesc in fiecare zi platformele de Social Media, precum Facebook, Twitter ori Instagram, nu-i de mirare faptul ca orice informatie care ajunge in acest peisaj starneste interesul unui procent uluitor de persoane. Pornind de la acest avantaj, incearca sa mentii o legatura stransa cu utilizatorii platformelor de Social Media, fie prin intermediul concursurilor, fie cu ajutorul postarilor zilnice.

Si totusi, avand in vedere cantitatea imensa de informatii care circula pe feed-ul fiecarei persoane, asigura-te de faptul ca optezi pentru un format original si pentru continut personalizat, fie el compus din imagini, videoclipuri ori text propriu - zis. Nu in ultimul rand, profita la maximum de imaginea pe care o ai deja in mediul online, website-ul companiei tale fiind cel mai de pret instrument pe care il poti utiliza pentru a-ti mentine la curent utilizatorii cu noile promotii, colectii ori pachete de servicii.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]