Calea ferată încotro, cine-i vrea falimentarea?

Datorită faptului că parcul auto s-a dezvoltat şi diferite societăţi private au preluat o mare parte din călătorii de până mai ieri ai căii ferate transportându-i din poartă în poartă şi la un cost mai redus.

Calea ferată fiind jefuită de către prea mulţi Nicolăiceşti întârzie a fi judecaţi şi traşi la răspundere pentru faptele lor.

Cei din conducerea căilor ferate văzând că numărul călătorilor pe CFRR s-a redus la jumătate, au redus şi numărul vagoanelor de călători tot la jumătate. Adică, din 12 vagoane la accelerate s-a redus la şase, iar la personale din şase vagoane, la numai trei vagoane.

Zadarnic au îmbunătăţit confortul la vagoanele de clasa a doua, le-a asigurat confort de clasa întâi, cu trei locuri în loc de patru şi capitonate. Costul biletelor s-a scumpit simţitor, până la 18 la sută, fapt ce nu a mai atras publicul călător spre CFR.

O altă gafă făcută la calea ferată, ce o minte înţeleaptă nu o poate concepe. La 1 octombrie 2010, adică cu un an în urmă, au fost puse în circulaţie …… trenuri de călători private subvenţionate de stat socotite la km parcurşi şi nu călători transportaţi.

Dacă trenurile din grafic nu sunt utilizate decât 75 la sută, această dublură de trenuri private circulă “de-a lela” şi adâncesc la maximum criza şi mai mult nu au opriri în staţiile unde sunt colonii de rromi.

Dacă bistriţeanul răposat Andrei Mureşanu ne-a trezit minţile prin imnul “Deşteaptă-te române!”, noi suntem chiar atât de somnolenţi că nu ne vedem greşelile?

Scriu cu durere în suflet când văd brambureala în care ne bălăcim şi cu dorinţa de a stopa răul.

Teodor Balmoş

fost şef staţie

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5