Caravana NIVEA #LikeYourself vine în Bistrița-Năsăud, la "Liviu" şi "Coşbuc"!

În săptămâna 6-10 martie 2017, caravana NIVEA #LikeYourself se oprește în școlile din Bistrița-Năsăud pentru a le vorbi elevelor despre importanța îngrijirii pielii în contextul stilului de viață actual.  Colegiul Național „Liviu Rebreanu” din Bistrița și Colegiul „George Coșbuc” din Năsăud se numără printre școlile care vor fi vizitate de consultanții în îngrijire din cadrul caravanei #LikeYourself.

În fiecare liceu, NIVEA va susține o sesiune de o oră în care va discuta cu adolescentele despre piele, tipurile de ten și cele mai potrivite produse de îngrijire adaptate vârstei lor. Scopul principal al consultanților este de a transmite, fetelor, că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele; pentru a-și da un mare LIKE atunci când se uită în oglindă.

Sesiunile vor fi ilustrate cu materiale video și imagini sugestive astfel încât elevele să parcurgă ușor informația și să rețină sfaturi utile. Pentru ca ora de curs să fie interactivă, NIVEA pune la dispoziția fetelor și aplicația de mobil #LikeYourself, disponibilă pentru  iOS și Android. Aici vor găsi mai multe detalii despre rutina de îngrijire, tipurile de produse potrivite tenului lor și concursul: „FII VEDETA #LIKEYOURSELF”. Fetele care se înscriu în aplicație au șansa de a câștiga premiul cel mare: o sesiune de shopping în București alături de ambasadoarele campaniei, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Special Koko, și o ședință foto pentru coperta unei reviste cunoscute.

Până în prezent, NIVEA a susținut peste 130 de sesiuni în aproape 80 de licee din țară. Consultanții au interacționat cu peste 17.000 de adolescente pentru a le învăța despre importanța îngrijirii pielii și încrederea în sine.

Ideea proiectului #LikeYourself a pornit de la un studiu* conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmăriți site-ul NIVEA și pagina de Facebook.

Despre NIVEA:

Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale.

Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.

* Studiul GfK care monitorizează întrebuințarea casnică a bunurilor de larg consum 2015. Studiul GfK Panel de gospodării are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eşantion de 3.000 de gospodării, reprezentativ la nivel naţional.
 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]