Ce este un director online de business, si de ce ar trebui sa va inscrieti firma acolo

Ce este mai exact un director de business online, cum functioneaza si la ce este util? Merita luata in calcul inscrierea intr-o astfel de platforma? In articolul de mai jos discutam mai pe larg aceste aspecte, astfel incat orice posesor de afacere sa poata lua o decizie informata in aceasta directie.

Ce sunt directoarele de afaceri online?

Un director de afaceri online este de regula o baza de data cu companii (care au de obicei ceva in comun), diverse informatii despre el, si un link catre site-urile lor web. Orice tip de afacere ar putea fi listat intr-un director online. Unele directoare sunt vaste si ofera o retea larga, actionand mai degraba ca un catalog de tip Pagini Galbene, iar altele sunt destul de de nisa, listand doar afaceri care se incadreaza intr-o categorie foarte specifica.

Cum functioneaza directoarele online?

Directoarele online functioneaza ca un fel de intermediar care conecteaza clientii si companiile. De obicei, firmele sunt cele care decid sa-si introduca informatiile, si sa adauge linkuri catre site-urile lor web.

Ce tipuri de directoare online exista?

Exista multe tipuri de directoare online, precum si multe modalitati de a clasifica sau grupa firmele. Un astfel de mod este prin geografie. Adica, de exemplu, puteti face publicitate afacerii dvs. intr-un director local. Un alt mod de clasificare a firmelor, asa cum am mentionat mai sus, este in functie de nisa in care activeaza. De exemplu, ati putea face publicitate afacerii dvs. de instalator sanitar intr-un director pentru profesionisti in instalatii sanitare. Alte tipuri comune de directoare online includ:

  • Pagini Aurii;
  • Site-uri de anunturi;
  • Site-uri de locuri de munca;
  • Directoare imobiliare;
  • Directoare cu agentii de turism;
  • Directoare auto;
  • etc.

Este usor de observat ca un director online poate prezenta o gama larga de informatii. Directoarele de afaceri, totusi, tind sa aiba urmatoarele caracteristici:

Acestea sunt compuse in principal din pagini si listari, acestea din urma fiind principala prioritate. De regula, ele sunt adaugate de utilizatori (firme), insa pot fi adaugate si de administratorul directorului.

O listare de busines ofera de obicei informatii de baza despre afacerea respectiva, cum ar fi locatia, orele de functionare, numarul de telefon si un link catre site-ul sau web. Evident, aceste informatii pot varia de la director la director.

Directoare platite vs directoare gratuite

Aceasta este o caracteristica distinctiva majora intre directoare – unele vor solicita achitarea unui abonament pentru a fi inscrise, asa cum face www.dpiis.ro, iar altele vor fi gratuite. Aici este important sa luati in considerare avantajele de a fi intr-un director online, si sa decideti singur daca merita sa platiti pentru o inscriere, sau daca folosirea directoarelor gratuite ar aduce beneficii egale.

De obicei, directoarele platite beneficiaza de o promovare activa, o parte din tarifele incasate fiind investite in diverse actiuni menite sa imbunatateasca optimizarea lor, si implicit sa creasca traficul de care se bucura directorul acela – de aici si mai multi vizitatori si potentiali clienti pentru firmele inscrise.

Cunoasteti statisticile directorului inainte de a face publicitate

Ca parte a unei strategii de marketing online, directoarele ar trebui sa fie analizate cu atentie, in functie de cat de mult trafic vor genera de fapt catre site-ul web al companiei dvs. Ar trebui sa cereti intotdeauna sa vedeti traficul si cifrele unui director inainte de a investi timp sau bani in crearea unei listari. Apoi utilizati aceste date pentru a determina cat de mult trafic real ati putea astepta sa vedeti pe baza unei listari, precum si modul in care va poate creste profilul afacerii online.

Listarile de director ajuta la SEO?

Nu toate linkurile sunt la fel. De exemplu, Google nu ia in considerare fiecare link de la alte site-uri web catre site-ul companiei dvs. atunci cand creeaza clasamente. Inainte ca sa va ia site-ul in considerare, Google are nevoie sa vada site-uri relevante si de incredere care fac trimitere spre el. Din pacate, multe directoare online nu sunt considerate relevante sau demne de incredere, de aceea merita sa le verificati inainte de a va inscrie in ele.

Anumite directoare de business online sunt capabile sa ocupe pozitii inalte in cautari datorita naturii lor de incredere. Ca urmare, pentru afacerile listate exista posibilitatea de obtine trafic si clienti potentiali. In plus, listarea afacerii intr-un director de incredere este utila si pentru ca directorul ofera o referinta si o citare pentru afacerea dvs. In multe cercuri se spune ca Google foloseste anumite listari de directoare ca „certificari” sau „voturi de incredere” pentru o companie. De aceea, linkurile de pe site-uri web de incredere va pot creste vizibilitatea in Google.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5