Cei trei palarieri si optimizarea SEO

SEO este pentru multi o poveste, pe care daca nu o asculti pana la capat s-ar putea sa nu te bucuri de finalul fericit. In principiu, este vorba despre un site cu potential, care are nevoie de o vizibilitate online mai buna, care sa ii genereze un trafic profitabil. Aparent, totul este in regula, de la link-uri si pana la social media sau SEM.
In realitate, am putea spune ca este un tanar viteaz fara armura, care, pentru a merge la lupta sa castige coroana, are nevoie de instrumentele necesare sa isi asigure succesul. Astfel, apare nevoia unui site de a avea o infrastructura buna, o platforma utila, o arhitectura atragatoare si un continut calitativ si original.
Fara toate acestea, lupta este o pierdere si afacerea ta nu poate sa functioneze la potential maxim. Insa, ca in orice poveste, exista acel cineva care va ajuta personajul nostru sa reuseasca, iar aici intervin agentiile de SEO. Acestea se ocupa de succesul site-ului tau elaborand strategii si tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare.
Astfel, cei de la www.SeoPower.ro sunt pregatiti sa faca fata si celor mai dificile provocari din mediul online, indiferent ca este vorba despre optimizare SEO off-page sau despre optimizare SEO on-page. Acestia configureaza diverse campanii de link building pentru orice tip de pagina web, astfel incat rezultatele optime sa fie vizibile in timp si sa intampine nevoile potentialilor tai clienti cu serviciile pe care le oferi.


Cum reusesc?
Se folosesc de strategii ingenioase denumite dupa palarii colorate, una dintre cele mai intalnite tehnici fiind cea numita White Hat, care aduce beneficii pe termen indelungat. La polul opus sunt strategiile Black Hat si Gray Hat, care vin cu o serie de avantaje intr-un timp foarte scurt, dar cu riscuri foarte mari, ce iti pot afecta afacerea pe termen lung.


Ce fac cei trei palarieri?
Nu este vorba deloc despre magie, ci de foarte multa munca, astfel incat eforturile sa genereze trafic de calitate pe pagina ta web. O firma SEO profesionista va aplica tehniciile de optimizare potrivite, alese in functie de profilul afacerii pe care vrei sa o promovezi, asigurandu-se ca strategia implementata va functiona optim si ca va raspunde asteptarilor reale atat ale proprietarului de site, cat si ale clientilor acestuia.
Prima provocare o constituie strategia de optimizare SEO White Hat, care se axeaza pe obtinerea unor link-uri naturale pe site-urile si pe blogurile cunoscute din nisa ta. Metodele de a imbunatati pozitia in motoarele de cautare si de a-ti oferi vizibilitate maxima presupun dezvoltarea unui continut de foarte buna calitate, restructurarea si optimizarea HTML a site-ului, dar si campanii de link building prin intermediul unor articole sau prezentari foarte bine segmentate si foarte atragator formulate. Rezultatele se vad in timp si treptat, insa promit trafic de durata.
O strategie mai rapida, dar in acelasi timp imprevizibila si care aduce trafic abundent pe o perioada scurta de timp este Black Hat. Metodele implementate urmaresc minusurile unui sistem de algoritmi din motoarele de cautare, astfel incat sa  ridice site-ul rapid pe o pozitie fruntasa in rezultatele acestora. Acest tip de optimizare SEO utilizeaza in exces cuvintele cheie, spamurile pe baza de link sau texte si link-uri ascunse.
Gray Hat inseamna incercarea de a construi campanii de link building intr-un mod cat mai natural, care sa imbine diverse tehnici, ce fac motoarele de cautare sa le recunoasca ca apartinand unei strategii de tipul White Hat.
Prin urmare, desi fiecare metoda prezinta o serie de avantaje si dezavantaje, asa cum am mai spus, pentru un final fericit ai nevoie de o strategie treptata, dar cu rezultate indelungate. Astfel, pentru o campanie reusita si sigura, parerea unor experti de la o firma SEO reprezinta calea cea mai sigura catre victorie si catre profit garantat, deoarece acestia vor sti ce instrumente sunt potrivite pentru a pregati planul corect de "atac".

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]