Cerintele pe care trebuie sa le respecte un magazin online de succes

In momentul de fata, mediul virtual este spatiul care nu mai poate fi evitat de niciun comerciant. Nu mai exista alternative pentru  persoanele care n-au fost niciodata increzatoare in castigurile si reputatia pe care o pot obtine din online. Pornind de la magazinele care odinioara pareau initiative curajoase ale unor mici intreprinzatori, asa cum sunt Alibaba, Amazon sau Ebay - platforme comerciale cunoscute la nivel international, astazi fiecare persoana isi construieste cu tact prezenta in cel mai amplu sector comercial vazut vreodata.

Totusi, online-ul nu trebuie sa fie asociat cu ideea de ilegalitate, ceea ce inseamna ca antreprenorii dornici sa opteze pentru serviciul de creare magazin online trebuie sa demareze procedurile necesare pentru a-si infiinta un PFA/ SRL/ SRL-D , comertul in lipsa unei astfel de societati fiind considerat iesit din legalitate.

Daca existenta societatii comerciale nu reprezinta o problema, atunci puteti demara procedurile pentru a avea propriul vostru magazin online, construit dupa gusturile, functionalitatile si viziunea dumneavoastra. Primul pas este acela de a va inregistra un domeniu. Daca sunteti familiarizat cu domeniul IT, atunci nu ar trebui sa intampinati probleme in cadrul acestei etape.

Un nume sugestiv poate fi deopotriva numele brandului, un slogan minimalist care va reprezinta sau chiar numele vostru. Ideal este ca el sa spuna "ceva" despre afacerea pe care o derulati, ori despre serviciile / produsele pe care le comercializati. Mai departe, tot ceea ce va ramane de facut este sa ii verificati disponibilitatea.

In cadrul procesului de creare site, al doilea pas este reprezentat de gasirea unui serviciu de gazduire pliabil pe nevoile voastre. Exista firme de hosting la care puteti apela daca sunteti novice in ale online-ului, pentru ca realizarea unui server pe cont propriu reprezinta o sarcina care implica numeroase cunostinte tehnice.

Pentru un pachet ce pune la dispozitia proprietarului de magazin online resurse limitate, pretul nu ar trebui sa depaseasca pragul de cativa euro. Insa, daca platforma este una de amploare si traficul asteptat este unul important, atunci trebuie sa investiti intr-un pachet mai sofisticat, al carui pret poate ajunge si la 50 de euro.

Realizarea propriu - zisa a website-ului este urmatorul pas firesc, aici optiunile fiind doua la numar. Pe de-o parte, exista solutia de a miza pe un template regasit pe internet, pe care il puteti folosi chiar gratuit. Bineinteles, in pofida avantajului direct - accesibilitatea - aceasta solutie nu este una la fel de sigura precum investitia intr-o tema profesionista.

De asemenea, o astfel de tema permite instalarea unei platforme de e-commerce, populare in mediul autohton fiind Prestashop, Zen Cart, Magento sau Open Cart. Pentru aceasta etapa devine esential sa apelati la serviciile unui web - designer sau ale unei firme cu experienta in domeniu.

Ultima etapa pentru finisarea magazinului online i-a forma promovarii. In fond, acesta este atributul care o sa reuseasca sa diferentieze o afacere de succes, profitabila, si una care se indreapta cu pasi rapizi spre faliment. Vizitatorii pot ajunge pe website-ul dumneavoastra prin intermediul platformelor de socializare sau cu ajutorul motorului de cautare Google. La randul sau, traficul din Google poate avea drept origini anunturile platite ( Google Adwords) sau optimizarea SEO. Pentru ambele strategii de promovare este obligatorie expertiza unui specialist.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]