Clopul cu păun a ajuns imagine pentru hârtia igienică

O firmă din Bistriţa-Năsăud producătoare de hârtie igienică a ales să-şi promoveze marfa prin asocierea nefericită cu clopul cu păun. Astfel, imaginea unui copil în portul năsăudean, având o pălărie cu pană de păun, simbolul Ţării Năsăudului, tronează pe ambalajul hârtiei igienice. Poate multe alte produse ar putea fi asociate cu această imagine, însă să o foloseşti pentru hârtie igienică este revoltător.

Faptul a fost semnalat de profesoara Romana Fetti pe facebook, care a achiziţionat produsul, rămânând apoi surprinsă pentru modul în care ne folosim de brandurile judeţului.

Meşterul popular Lucia Todoran ne-a declarat că nu este admisibil să ne folosim de valorile tradiţionale ale Ţării Năsăudului decât pentru promovarea imaginii ţăranului roman, a frumuseţii portului nostru. La rândul lui, vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Alexandru Pugna, reaminteşte faptul că pana de păun a fost aleasă ca una dintre mărcile reprezentative pentru ţinutul nostru, Consiliul Judeţean propunându-şi înregistrarea clopului cu păun la OSIM, ca marcă înregistrată a judeţului.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5