Comunicarea în turismul modern, la „Cuibul visurilor” din Maieru

În cadrul parteneriatului dintre Muzeul „Cuibul visurilor” şi Liceul Tehnologic „Liviu Rebreanu”, ambele din Maieru, clasa a X-a B „Turism”, condusă de prof. Florentina Buricea, a participat, în amfiteatrul muzeului, la o conferinţă ştiinţifică cu tema „Comunicarea, cerinţă vitală în turismul modern”, susţinută de muzeograful Dan Popescu.
Comunicarea în turism este o componentă a culturii profesionale. Deprinderile şi atitudinile se obţin printr-un proces îndelungat de instruire, ele fiind sprijinite de informaţii. Comunicarea profesională este etică. Nu trebuie să se limiteze doar la respectarea legii, ci trebuie să ia în considerare şi aspectele etice şi sensibile ale valorilor culturale şi spirituale. Comunicatorii profesionişti menţin ridicat nivelul credibilităţii şi al demnităţii profesiei lor practicând comunicarea într-o manieră onestă, nu doar cu clienţii lor, ci începând cu ei înşişi.
Comunicarea internă este o nevoie de bază peste tot în lume, indiferent de domeniu, dar mai ales în domeniul turistic, succesul organizaţiei, al firmei, depinde de oamenii din care este alcătuită. Succesul firmei depinde de oameni, de capacitatea lor de a comunica obiectivele propuse. Comunicarea susţine şi completează procesele tehnologice din hotel, permite relaţionarea dintre angajaţi, dă consistenţă motivaţiei în muncă şi dă esenţă serviciilor prestate clienţilor.
Mesajul dorit a fi lansat în turism poate fi fomat din calitatea ofertei turismului rural, justul raport preţ-calitate, noutăţi inedite pentru viitorii parteneri, în formule simple şi directe, informaţii clare şi cât mai concise. Mesajul trebuie să informeze, să convingă, să obţină o reacţie pozitivă.
Asemenea activităţi parteneriale vor continua.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5