Rombat a intrat în „Clubul 2.000.000”

Comunicat de presă

Producătorul autohton de baterii auto Rombat SA a

intrat, de astăzi, în selectul „Club 2.000.000”, care reunește informal producătorii cu

peste două milioane de baterii auto realizate anual. Bateria ce poartă numărul

2.000.000 este un Premier 75, modelul cu cel mai mare succes al companiei

bistrițene.

„După producerea unui milion de baterii în luna iulie, iată că am reușit să ajungem și la

bateria cu numărul 2.000.000 cu aproape o lună înainte de sfârșitul anului. Este o realizare

care ne bucură în mod deosebit, deoarece recunoaște locul ocupat de Rombat pe piața

românească și pe cea europeană, dar atestă și creșterea constantă a companiei. Bateriile

Rombat se bucură de aprecierea consumatorilor”, a declarat Ioan Repede, directorul

general al Rombat SA.

Bateria Premier 75 este produsă din 2007, anul trecut ea beneficiind de un „facelift”. Gama

Premier este, în prezent, cea mai bună ofertă calitativă Rombat, având următoarele

caracteristici: baterie etanșă, capace duplex cu indicator de stare și arestor de flacără ce

permite evacuarea gazelor din baterie și o protejează împotriva pătrunderii flacării în

interior, capace cu dopuri „push in” ce asigură etanșarea totală, grătare expandate din aliaj

PbCa. Bateriile Premier au o durată de viață sporită și suportă un număr mare de ciclări.

Bateria aniversară se comercializează pe piața internă.

În luna noiembrie, Rombat a înregistrat și un record de vânzări: 260.850 de baterii vândute

într-o singură lună. Pentru ultimul trimestru al anului se estimează o producție de peste

700.000 de baterii.

Compania a vândut peste 1,4 milioane de baterii în primele trei trimestre ale anului și a

continuat în 2010 planul de dezvoltare prin deschiderea a două noi centre regionale, la

Brăila și București. În prezent, aproximativ 55% din producție merge la export, în principal

pe piața franceză, unde Rombat deține o cotă de piață de 10%. Pe plan intern, la sfârșitul

anului trecut cota de piață era de 51% pe segmentul After Market și 65% per total (inclusiv

Dacia).Cifra de afaceri estimată pentru anul în curs este de aproximativ 65 de milioane de

Euro, în creștere cu 30% față de nivelul anului trecut.

Conform planului de dezvoltare, compania intenționează să ajungă în 2015 la 3 milioane

de baterii produse anual și o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de Euro.

Alte informaţii generale despre ROMBAT:

· Lider pe piaţa românească de baterii auto din anul 1997

· Capacitatea de producţie este de peste 2,3 milioane de baterii pe an

· Numărul total al angajaţilor este de 675 de persoane (din care 102 lucrează în locaţia de

valorificare a plumbului din baterii-deşeu); în plus, compania a dezvoltat o reţea de service care

cuprinde aproximativ 100 de reprezentanţe la nivel naţional

· Acreditată în calitate de furnizor regional în panelul Renault, ca furnizor unic Dacia, din 1996, şi

furnizor PSA Peugeot din 2008

· Campania de comunicare derulată în anii 2007-2008 „Atinge Polul Pozitiv în Comunicare” a fost

premiată cu Golden Award For Excellence, la categoria CSR, în cadrul Galei PR Award

Vă stăm la dispoziţie pentru orice alte detalii:

Adrian Gog, PR Representative

M: 0757 355 675

T/F: 0264 532 334

[email protected]

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]