Descoperă harta din „Treasure Hunt în Centrul Istoric”

Concursul de tip „treasure-hunt” (vânătoare de comori) organizat de Municipiul Bistriţa continuă până la sfârşitul lunii martie. Participanţii trebuie să parcurgă un traseu care să includă un număr de minimum 10 unităţi comerciale care sunt înscrise pe o hartă comercială, hartă care poate a fi procurată de la Centrul de Informare Turistică sau de la partenerii concursului.
Marele premiu al competiţiei este un pachet romantic oferit de „Hotel METROPOLIS”.
Totodată se desfăşoară pe Facebook, pe pagina Bistrita Center Shops, un concurs în urma căruia se pot câştiga 45 premii constând în: produse, servicii, reduceri la îmbrăcăminte şi la pachetele turistice, gravuri, albume de artă, dar şi bilete la concerte, expoziţii şi spectacole, din partea partenerilor.
Pentru detalii privind concursul, consultă Regulamentul acestuia la Centrul de informare turistică sau la partenerii concursului.
Regulamentul este disponibil şi pe pagina de Facebook Bistrita Center Shops.
Tragerea la sorţi va avea loc în data de 31.03.2018, ora 13:00, în cadrul unui eveniment de promovare, care se va desfăşura în centrul istoric.
Partenerii concursului sunt: METROPOLIS, Vatra, Casa doamnelor, Pasha Man, Trend, Cadouri drăguţe, Amaretto, Outlet No.33, Velvet, Shop Rock, Sports Center, Norocel, Play, Ninette, Prestige, Vienna Cafe, Wens, Galeria de Artă Concentric, Centrul Cultural Municipal, Centrul multicultural Sinagoga, Muzeul Judeţean, ARCADE 24, Villa, Pizza de casă, Lordinu, Copacul de cafea, Cora, Zona 27, La Duchessa di Parma, Asociaţia Produs în Bistriţa-Năsăud, Papillon, Sweet Art, Cofiseria Cristina, Petermann, Gusto Bottega, Nadine, Perfect Wedding Dress, For you. Partener media ZILE ŞI NOPŢI

test2

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]