După trei examinări, dr. Dorel Cosma a semnat contractul de management pentru încă patru ani

Zilele trecute a fost semnat noul contract de management pentru perioada 2016-2020 de către primarul Ovidiu Creţu, reprezentant al autorităţii locale, şi managerul Dorel Cosma. Noul contract vine în urma susţinerii a trei examene, fiecare cu probă scrisă şi interviu. Primul examen a fost cu privire la evaluarea anuală a managerului Dorel Cosma, care s-a încheiat cu nota 9,88. O altă evaluare finală (pe patru ani) s-a desfăşurat în conformitate cu legea care prevede ca evaluarea să se facă cu minim 120 de zile înaintea semnării unui nou contract de management, iar dacă cel evaluat obţine nota peste 9 are dreptul de a depune un nou proiect pentru perioada următoare. Evaluarea finală s-a încheiat cu nota 9,73.
În urma acestui drept câştigat, dr. Dorel Cosma a depus un nou proiect care a fost analizat, nota obţinută fiind de 9,58, ceea ce a permis încheierea unui nou contract de management pentru perioada 2016-2020. Din cele trei comisii diferite au făcut parte reprezentanţi ai primăriei, dar şi oameni de cultură, amintind aici pe Gelu Furdui, Cornel Udrea, Vasile Filip sau Victor Ştir. La finalul anului, Centrul Cultural Municipal a prezentat un Raport de activitate anuală, de peste 500 de pagini, în şedinţa ordinară a Consiliului Local.
A fost aprobat şi bugetul pentru 2016 în Consiliul Local, se mai aşteaptă avizul final al Instituţiei Prefectului, astfel încât să demareze noile acţiuni din acest an. „Ne aşteaptă un an încărcat de probleme, în primul rând, deschiderea Palatului Culturii, punând la punct ultimele detalii legate de sistemul de amplificare, lumini, definitivarea locurilor în sală, verificarea sistemului de încălzire, a sistemului de pază, dotarea scenei cu elemente de spectacol”, ne declară managerul Dorel Cosma.
Timp de câţiva ani, echipa cristalizată la CCM nu doar că a realizat evenimente culturale bine primite în ţară, dar şi cu ecouri în străinătate, ci s-a străduit să realizeze şi doteze cu toate echipamentele necesare noul Palat al Culturii, toate acestea însemnând ore de muncă, de contacte cu colaboratori din ţară şi străinătate astfel încât bistriţenii să se bucure de adevărate evenimente.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5