Filadelfia Turism - rezultate financiare în creștere cu 30% în primele nouă luni ale acestui an

·                     Filadelfia Turism, împreună cu Tabita Tour, au înregistrat, în primele nouă luni, o cifră de afaceri de 53 milioane de lei

·                     Pentru 2015, Filadelfia Turism estimează o creștere de cel puțin 50% a cifrei de afaceri.

 

Bistrița-Năsăud, 24 noiembrie 2014. Filadelfia Turism, parte a grupului Filadelfia, a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o creștere de 30%, însumând, împreună cu compania de transport Tabita Tour, o cifră de afaceri de 53 milioane de lei. În tandem cu filosofia întregului grup, axată pe investiții și dezvoltare, Filadelfia Turism a introdus noi destinații în portofoliul de tour operare pe Grecia, precum și destinații exotice ca Republica Dominicană sau Mexic. Având în vedere extinderea portofoliului, compania se așteaptă la o creștere de peste 50% a cifrei de afaceri în 2015, în ceea ce privește activitatea turistică.

„În acest an, Grecia a condus topul preferințelor de concediu ale românilor, urmată de Turcia și Bulgaria, specializate, mai ales în ultimii ani, pe serviciile all inclusive. Urmărind aceste tendințe, am introdus noi destinații în portofoliul de tour operare pe Grecia, destinație care este tot mai populară în rândul clienților noștri, mai ales că avem pachete atractive. De asemenea, în ultima perioadă, tot mai mulți turiști români au ales ca destinație Kușadasi, mai ales pentru vacanța de vară 2015”, a explicat Lidia Sighiartău, manager de turism în cadrul Filadelfia Turism. 

Profitând de reducerile de până la 50% pentru înscrierile timpurii (early booking), tot mai mulți turiști achiziționează, în acestă perioadă, pachetele turistice pentru sezonul estival din 2015. Astfel, tarifele pentru o vacanță în Kușadasi încep de la 190 de euro/persoană pentru un sejur de șapte nopți de cazare la un hotel de trei stele în sistem all inclusive, transportul cu autocarul fiind inclus în pachet. În comparație, un sejur de șapte nopți într-un hotel de trei stele în Grecia, Halkidiki, costă de la 165 de euro/persoană, transport cu autocarul inclus. Prețul unei vacanțe în Bulgaria, Nisipurile de Aur, pornește de la 145 de euro/persoană, șapte nopți de cazare în regim all inclusive.

Piața de turism din România se orientează tot mai mult spre servicii complete și de calitate. Deși sistemul all inclusive rămâne cel mai căutat, înainte de a-și achiziționa pachetul, turiștii iau în calcul toate beneficiile oferite, analizând în amănunt toate serviciile incluse.

„Indiferent de destinația aleasă, pachetele de vacanță cu serviciile complete sunt, fără îndoială,în topul preferințelor românilor. Mulți turiști optează pentru pachetele cu transport inclus, asigurare medicală, excursii și alte beneficii, alegând să renunțe la orice griji pe perioada vacanței. Tocmai de aceea ne diversificăm serviciile și ne adaptăm cerințelor clienților, oferindu-le posibilitatea de a călători cu autocarul sau avionul și de a se caza în vile în stațiuni liniștite, ideale pentru familii, sau în resort-uri ce pot acomoda peste 600 de turiști și care sunt ca un mic oraș în care găsești tot ce îți dorești. De asemenea, pentru clienții noștri, plata vacanței în rate a fost una dintre facilitățile care a cântărit mult în alegerea pachetului turistic”, precizează Lidia Sighiartău. 

 

 

Filadelfia Group

Filadelfia Turism face parte din grupul bistrițean de firme Filadelfia Group, cu activități în diverse domenii de activitate: transport rutier de persoane, intern și internațional (Tabita Tour), turism (Filadelfia Turism), asigurări (DirektAsig), transport de marfă (Filadelfia Marfă) și construcții (Filadelfia Construct).

Filadelfia Group a încheiat primele nouă luni ale anului 2014 cu o cifră de afaceri de 87 milioane de lei. Creșterea s-a datorat, în mare parte, politicii de dezvoltare și investițiilor realizate la nivelul grupului.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]