Gabriela Montoiu şi brandul Romana, în Business Texil, Catalogul industriilor modei

Ediţia pe 2016 a Catalogului industriilor modei - Business Texil, apărut zilele acestea pe piaţă, propune o întâlnire cu branduri importante din lumea modei. În editorialul său, directorul Lucian Diaconu vorbeşte despre importanţa promovării companiilor din industria textilă şi cunoaşterea acestora nu doar pe piaţa naţională, ci şi pe cea internaţională.
Despre cursurile de perfecţionare profesională în industria modei, despre finanţarea IMM-urilor, despre import şi export, şi mai ales despre ce se poartă acum, găsim detalii în catalog.
Alături de branduri precum H&M, Nike, Irina Schrother, găsim şi brandul bistriţean „Romana”. Brandul Gabrielei Montoiu are un loc binemeritat în cadrul ediţiei „Iarnă 2016 – primăvară 2017” a cunoscutei publicaţii. Ineditul eşarfelor „Romana” stă în povestea inspirată de fiecare model în parte, motiv pentru care sunt căutate pe piaţa de specialitate.
„Romana este un brand românesc tânăr, grațios, cuceritor. Romana e rafinamentul desprins din sufletul românesc, unde cele mai genuine concepte de design se îmbină armonios cu stiluri fermecătoare de țesături modern” spune Gabriela Montoiu.
Colecțiile Romana actuale cuprind o paletă largă de eșarfe de mătase, disponibile pe magazinul online www.romanaart.ro.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5