Hainele engros, un sprijin pentru cei care vor sa isi lanseze propriul magazin de moda

Fiind una dintre cele mai dorite "idei de afaceri autohtone", magazinul de haine aduce venituri consistente proprietarilor, tocmai pentru ca un astfel de shop raspunde nevoilor publicului general.

Hainele nu mai sunt de foarte mult timp o simpla necesitate, ci reprezinta un centru de interes in conceptia femeilor, dar si in a barbatilor. Depasind normele pe care trebuiau sa le respecte odinioara, hainele sunt in societatea de astazi o metoda de exprimare a personalitatii, atat pentru adolescenti cat si pentru adulti. Insa, avand in vedere popularitatea de care se bucura segmentul "fashion", nu orice magazin lansat aduce si profiturile scontate, asta daca planul de afaceri nu este gandit corespunzator.

Cumpara haine engros

Este important ca magazinul sa fie aprovizionat cu toate marimile, caci publicul este eterogen, iar dimensiunile difera de la persoana la persoana. Conceptul de haine engros este tot mai adesea testat de antreprenorii care doresc sa se lanseze in lumea modei, asta pentru ca piesele vestimentare achizitionate in acest regim sunt mai ieftine decat acelea cumparate la bucata. Diferentele sunt unele semnificative, iar pentru un antreprenor aflat la inceput de drum pot conta foarte mult.

Mai mult decat atat, hainele engros aduc un alt avantaj. Sa ne gandim, spre exemplu, la grupurile de persoane care doresc sa isi cumpere aceleasi articole vestimentare, asa cum ar fi gemenii, mama si fetita, respectiv tatal si fiul. Chiar daca aceste "reguli" sunt adoptate doar pentru evenimentele festive, daca optati pentru o astfel de strategie s-ar putea sa atrageti atentia multor clienti.

Mizeaza pe calitate

Aspectul ne intereseaza in momentul in care ne alegem o haina, insa calitatea ei este cel mai important criteriu pe care il luam in considerare inainte de a efectua achizitia propriu - zisa. Materialele naturale, precum bumbacul organic, inul sau canepa vor fi mereu la mare cautare, mai ales in cadrul colectiilor destinate sezonului estival.  

Cu atat mai mult trebuie sa va ingrijiti de acest aspect daca magazinul se adreseaza si bebelusilor, parintii fiind foarte restrictivi in privinta tesaturilor alese pentru confortul si sanatatea nou - nascutilor. In plus, direct proportional cu recenziile pozitive pe care le veti primi din partea clientilor multumiti va creste si autoritatea brandului pe care il promovati.

Gandeste afacerea intr-un mod personalizat

Chiar daca nu doresti sa te limitezi la un singur stil vestimentar, asta nu inseamna ca nu iti poti organiza magazinul dupa anumite tendinte sau colectii. Spre exemplu, poti creiona o sectiune destinata pieselor vestimentare elegante, ori iti poti alege o tematica sport pentru anumite perioade ale anului. Pornind de la competitivitatea acerba care se da in acest domeniu de activitate, nevoia de originalitate devine din ce in ce mai importanta.

Conform studiilor efectuate in aria "fashion", magazinele organizate dupa culori par a fi acelea care ofera cele mai bune vanzari, oamenilor fiindu-le mult mai usor sa isi gaseasca piesele vestimentare potrivite stilului lor.

Jongleaza cu reducerile                      

In perioadele cheie ale anului, practicarea reducerilor se va dovedi a fi o strategie captivanta pentru publicul targetat. Oamenii vor aprecia faptul ca magazinul tau urmeaza standardele impuse de marile branduri autohtone, iar in speranta unul pret mai accesibil iti vor calca pragul. Putem vorbi chiar despre oferte care ajung la 50% din pretul intial pentru hainele care nu s-au vandut bine de-a lungul sezonului deja incheiat, mai ales ca tendintele se schimba de la an la an.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]