Ioan Turc îl acuză pe primarul Becleanului că nu a asfaltat nicio stradă în 18 ani de mandat

         Liderul judeţean al PNL, Ioan Turc, a criticat, în cadrul unei conferinţe de presă, administraţia PSD a oraşului Beclean, dar şi a municipiului Bistriţa, tema centrală fiind infrastructura rutieră şi lipsa variantelor ocolitoare.

         „Venind dinspre Cluj, am stat în trafic ca alte sute de călători, la intrarea în Beclean. Coada a început de la Coldău şi am avut nevoie de 40 de minute ca să tranzitez Becleanul. În situaţii de acest gen, constaţi faptul că Becleanul condus de lăudatul pesedist Nicolae Moldovan nu are decât o singură stradă asfaltată dintr-un capăt în celălalt, adică DN 17. În patru mandate şi jumătate, adică în 18 ani, domnul Moldovan nu a reuşit să asfalteze nici măcar o stradă secundară ca drum alternativ. Varianta prin sudul oraşului, prevăzută prin Planul de Mobilitate Urbană, apărut după 18 ani de mandat a domnului Nicolae Moldovan şi al PSD, nu poate rezolva problema, deoarece traversează două treceri cu cale ferată cu barieră”, a declarat Turc.

         Liderul PNL B-N a ţinut să puncteze faptul că cea mai mare parte a mandatelor primarului Moldovan s-au suprapus cu mandatul PSD la guvernarea României, însă centura Becleanului „a rămas o himeră”. „Vă dau un sfat amical, cu atât mai mult cu cât fratele dumneavoastră, fostul nostru coleg, este ministru, deci are anumite pârghii. Aveţi în Beclean nouă treceri de pietoni, pe o lungime de 1500 m. Reduceţi numărul acestor treceri de pietoni şi montaţi semafoare sincronizate. E un lucru simplu. Dacă nu aveţi bani, vorbiţi în familie şi încercaţi să faceţi ceva pentru Beclean, dincolo de foarte multă propagandă, acolo unde PSD este maestru”, a adăugat Turc.

         Recomandările liberalilor s-au îndreptat şi către Primăria Bistriţa, unde „telenovela centurii” se va încheia nefericit. „Propun lărgirea la 3-4 benzi, în funcţie de configuraţie a vechiului drum de centură, construit de către comunişti în anii 70 ai secolului trecut, începând cu sensul giratoriu de la ieşirea din Viişoara şi prelungirea acestuia până la capătul localităţii componente Unirea. Cu sprijinul echipei de ingineri constructori şi consultanţi voi demonstra că această variantă este perfect fezabilă. Municipalitatea şi-o poate asuma. Pot fi antrenate fonduri europene, bani de la bugetul naţional,  din bugetul local, pe un plan multianual. Această variantă nu intră în contradicţie cu realizarea unui drum de centură, este o soluţie independentă”, a explicat Ioan Turc.

.

Comentarii

08/08/18 11:33
Dragos Iacob

Ca viitor primar al Bistritei cunoscator al realitatii aveti rezolvari pentru multe neajunsuri ce bintuie actuale conducere politica locala si centrala. Prea redusa este initiativa consilierilor locali ai P.N.L.a membrilor de partid in rindul populatiei pentru a prezenta proiecte care sa raspunda problemelor reale actuale si de perspectiva ale ale oamenilor.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]