Printr-un grant european,

La AJOFM BN au debutat cursurile de formare în sectorul turistic

Ieri au debutat, la sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă, două din cele 13 cursuri de formare profesională, derulate în cadrul proiectului „Parcursuri integrate pentru calificarea profesională şi plasarea la locul de muncă în sectorul turistic”. Implementat pe parcursul a 24 luni, de către Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa-Năsăud, Centrul de Consultanţă şi Studii Europene Galaţi şi partenerul transnaţional SC SIDA SRL, unul dintre cei mai importanţi furnizori de formare profesională din Italia, proiectul, în valoare de 1,682 milioane lei, este cofinanţat din FSE prin POS Dezvoltarea Resurselor Umane.

În prima etapă, se vor derula cursurile de limba engleză şi cele pentru calificarea în profesia de inspector în resurse umane. În perioada următoare, se vor derula şi cursurile de calificare/recalificare pentru grupuri de 14 persoane în meserii precum cea de cameristă, bucătar, chelner şi lucrător hotelier. Proiectul îşi propune şi promovarea unor cursuri de perfecţionare în domeniul marketing – ospitalitate, turism şi tehnologia informaţiilor, asistent relaţii publice şi comunicare, inspector protecţia muncii. Mai mult, vor fi programate cursuri de dezvoltare a competenţelor „cheie”, şi anume, în comunicare, informatică, „time management”.

Absolvenţii acestor programe de formare vor primi diplome recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Cursanţii vor primi şi o subvenţie de peste 800 lei, pentru participarea la programul d eformare profesională.

Grupul ţintă este reprezentat de şomeri (tineri, de peste 45 ani şi de lungă durată, adică aflaţi în şomaj de peste 12 luni), persoane aflate în căutarea unui loc de muncă (şomeri neindemnizaţi aflaţi în evidenţele AJOFM) şi persoane inactive.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5