Comunicat de presă

Microîntreprinzătorii care susţin economia Bistriţei

Joi, 18 august microîntreprinzătorii şi totodată cei care doresc să înceapă o afacere au beneficiat de informaţii utile pentru activitatea lor şi au primit răspunsuri la întrebările pe care le-au avut referitoare la administrarea eficientă a afaceri în cadrul campaniei „Sunt un microîntreprinzător şi susţin economia Bistriţei”.

Un număr de aproximativ 100 de persoane au venit la cele 2 pavilioane amplasate în zona intersecţiei străzilor Decebal şi Ursului din municipiu pregătiţi cu întrebări diverse pentru organizatori şi parteneri.

Printre întrebările care au fost permanent ridicate se numără: Ce afacere să încep?, Când să încep o afacere? Cum să întocmesc un plan de afacere? Care sunt resursele de care am nevoie pentru a începe o afacere? Am nevoie de consultanţă/consiliere, orientare pentru a reuşi? Ce riscuri pot să întâlnesc într-o afacere? Când este momentul să mă opresc sau să mă reprofilez? Cum să îmi aleg partenerii de afaceri? Cum să îmi motivez angajaţii/furnizorii? Când este momentul să mă împrumut?

„Noi sperăm că fiecare microîntreprinzător prezent a găsit soluţiile de care avea nevoie, a primit sfaturi în legătură cu problemele cu care se confruntă şi că va apela ori de căte ori va avea ocazia la instituţia nostră care îl poate ajuta în soluţionarea problemelor cu care se confruntă. Agenţia noastră de la Bistriţa, de pe B-dul Republicii stă la dispoziţia tuturor microîntreprinzătorilor cu instruire şi servicii de microcreditare specializate pentru afacerile mici şi micro.”, a precizat Zsolt Pálfi, Şef Agenţia Bistriţa.

Totodată, peste 30 de microîntreprinzători şi-au lăsat datele de contact pe panoul microîntreprinzătorilor. Panoul va rămâne expus în interiorul Primăriei pentru a facilita interacţiunea dintre microîntreprinzători şi clienţii acestora, evidenţiind totodată faptul că fiecare afacere, indiferent de mărime îşi aduce contribuţia la economia judeţului Bistriţa-Năsăud. Panoul va rămâne funcţional pe tot parcursul anului pentru toţi microîntreprinzătorii care doresc să se alăture comunităţii antreprenoriale din Bistriţa.

Organizatorii au aplicat un scurt sondaj de opinie participanţilor iar rezultatele acestuia au indicat faptul că pentru a avea o activitate mai prosperă, microîntreprinzătorii ar avea nevoie de în primul rând de instruire, contacte si noi parteneriate şi totodată resurse financiare.

“Mi se pare o iniţiativă foarte bună. Cunosc mulţi întreprinzători pasivi care nu conştientizează cât este de important să fii informat şi să încerci să îţi dezvolţi afacerea permanent. Totodată cunosc şi persoane care încearcă să îşi îmbunătăţească afacerea însă direcţia pe care o aleg nu este cea mai bună din cauza lipsei de experienţă şi cunoştinţe. Eu mă număr printre cei care caută surse de finanţare şi cred că am găsit prin intermediul acestei campanii parteneri de încredere. Această campanie a venit în sprijinul tuturor categoriilor de persoane: celor care au nevoie de cunoştinţe, informaţii, sfaturi şi totodată cei care au nevoie de resurse financiare pentru a-şi dezvolta afacerea”, a declarat unul dintre microîntreprinzătorii prezenţi la stand.

Evenimentul organizat de Opportunity Microcredit România IFN S.A. în parteneriat cu Primăria Bistriţa si Camera de Comerţ şi Industrie Bistriţa-Năsăud a dat startul unor alte campanii pe care Opportunity le va desfăşura şi în alte oraşe pentru a dezvolta comunitatea antreprenorială locală.

Organizatorii mulţumesc partenerilor care i-au susţinut, microîntreprinzătorilor că au dat răspuns invitaţiei şi presei locale, a cărei prezenţă la eveniment contribuie la informarea şi sensibilizarea opiniei publice cu privire la nevoile microîntreprinzătorilor şi la importanţa educaţiei financiare.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5