alp

Mobilierul HoReCa de calitate se face pe comandă

Un mobilier horeca de calitate obligatoriu trebuie realizat pe comandă, la o companie cu o vastă experiență în domeniu.

Nu e deloc simplu ca să te diferențiezi de concurență, să fii mereu la modă, într-un sector unde lucrurile se schimbă și în România cu o viteză uimitoare.

Mereu apar noi concepte de amenajări interioare și exterioare, unele dintre ele începând ca să se îndepărteze din ce în ce mai mult de ideea de restaurant tradițional. A trecut vremea în care a merge la un local cu specific românesc însemna să ajungi într-un loc mai mult sau mai puțin întunecos, rămas la fel încă din epoca de dinainte de 1989, unde invariabil erai așezat la o masă tip, pe un scaun inconfortabil, scârțâind fin toate încheieturile, iar meniul era compus invariabil din mititei, mămăliguță cu smântână, tochitură, ceafă de porc, salată de varză și papanași ca desert.

Clienții care astăzi trec pragul unor unități de alimentație publică de tip restaurant, cunosc de-acum și ceea ce se oferă de către occidentali în materie de servicii și îi impulsionează pe agenții economici români HoReCa să fie mult mai creativi în a le oferi niște experiențe complete și complexe, nu doar niște preparate banale, preparate mai bine sau mai prost, după gradul de talent al bucătarilor.

Tendința care se observă în ultima vreme este aceea că nu se mai pune atâta baza pe menținerea unor prețuri la un nivel cât mai scăzut cu putință, ci mai mult pe oferirea de lucruri care să se întipărească în memoria consumatorilor, pornind de la amenajarea spațiilor, continuând cu serviciile oferite, de la meniul variat și până la mijloacele de promovare ale restaurantului inclusiv pe rețelele sociale.

Totul începe cu studierea atentă a adversarilor reali, adică a acelor competitori împotriva cărora lupți pentru atragerea unui număr cât mai mare de clienți.

Nu trebuie uitat că acum trebuie să îți dozezi restaurantul în așa fel încât să te adresezi fix acelui segment de consumatori pe care vrei să îl mulțumești în principal.

Clientul tău nu este o persoană abstractă,  ci una cu un anumit nivel de educație, de venituri, care are un anumit program de lucru bine stabilit și care, de regulă, vine la restaurant singur sau însoțit de prieteni ori familie.

Dacă ai strâns informațiile necesare despre concurență și clientelă pot mai apoi ca să începi cu amenajarea din start a localului tău cu un mobilier horeca pe comandă care să spun o poveste, să se armonizeze cu ceea ce vrei să le oferi clienților tăi.

Poate că te gândești să te limitezi la a le oferi consumatorilor un spațiu plăcut de a lua masa singur sau de a se întâlni cu prietenii, de a veni cu familiile.

Ori poate că vrei să organizezi și seminarii sau workshop-uri culinare, tot mai la modă în ultima vreme.

În raport de dorințele tale, ca patron de restaurant, cel mai indicat ar fi ca să iei legătura cu un arhitect sau cu o persoană specializată în amenajarea de restaurante sau de alte tipuri de unități HoReCa (ceainării, cafenele, baruri) și de-abia după aceea să apelezi la o companie cu experiență în materie de mobilier industrial și să comanzi mobilierul necesar pentru ca visul tău să prindă viață și să fie aducător de profit pe termen mediu sau lung.

.

Comentarii

21/06/18 14:19

Foarte bun articolu

18/07/18 18:23

interesant

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]