Oamenii lui Dumnezeu cu năravurile necuratului, potoliţi-vă!

Cu toate că ştim că CFR-ul a fost şi rămâne în continuare cel mai sigur, rapid şi ieftin mijloc de transport în comun, unii chiar din conducerea căilor ferate dispun ca graficele de circulaţie să fie întocmite pe de-a deîndoaselea, de exemplu: Trenul 3074, cu plecare din Oradea la ora 7,31, soseşte în staţia Cluj la ora 11,57, când trenul de legătură spre Dej -Bistriţa 4102 pleacă la 11,03 următorul tren spre Bistriţa la ora 19,44. Ca să prinzi trenul 4102 din Cluj – Bistriţa, iei tr.1936 din Oradea, cu plecare la ora 5,46, cu sosire în Cluj la ora 8,23 şi aici stai cu ochii-n soare până la ora 11.03.

În 20 ianuarie 2012 am plecat din staţia Cluj la Bistriţa cu tr. 4102, am ocupat loc în unicul vagon cl.I 505336960211, încălzit şi deservit ospitalier, însă instalaţiile sanitare de la WC-uri şi trei măsuţe sunt furate şi unele catere lipsă.

De la Bistriţa m-am întors la Cluj în ziua de 21 ianuarie, cu trenul 4206, cu plecare la ora 12,25. Tras la peron din timp încălzit, cu necaz am constatat următoarele: deşi vagoanele de cl.a II-a aveau confort de cl.I, la trei vagoane erau 13 oglinzi sparte, la vagonul nr. 50532055078-1 una uşă smulsă din balamale, barele de metal de pe coridoare furate etc.

Am stat de vorbă cu şeful trenului, întrebându-l cine a devastat mobilierul vagoanelor şi acesta mi-a spus: devastarea au făcut-o suporterii sportivi care au plecat la demonstraţii în Bucureşti.

Ne adresăm tuturor oamenilor de bună credinţă, indiferent de culoarea politică, putere sau opoziţie, să intervină şi să apere bunurile noastre.

Personalul de serviciu în deservirea trenurilor de călători au o atitudine ospitalieră faţă de publicul călător, însă pe timpul nopţii consideră că se impune, prin sondaje, să fie însoţiţi de către poliţia TF, lucru ce nu se mai face de multă vreme. Dacă trenurile care transportă suporteri în orice situaţii şi navetiştii ar fi fost însoţiţi de patrule TF, nu s-ar fi ajuns la devastarea mobilierului din vagoanele de călători.

Teodor Balmoş

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]