Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi-a majorat veniturile cu 30%

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară a încasat pentru serviciile prestate, în primele opt luni ale anului, 4,718 milioane lei, cu 30% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Potrivit directorului Emil Mănăşturean, aproximativ 4,60 milioane lei provin din tarifele aplicate pentru activităţile de cadastru şi publicitate imobilară, în timp ce 95.000 lei reprezintă taxele pentru activităţile de fond funciar.

În fapt, veniturile reprezintă contravaloarea emiterii unor avize de începere a lucrărilor de cadastru, geodezie şi carografie, a furnizării de date privind reţelele de referinţă, punctele de detaliu, produse cartografice analogice, informaţii cartografice digitale, dar şi pentru serviciile de cadastru şi publicitate imobiliară, de la prima înregistrare a imobilelor, întabulări, până la consultarea cărţilor funciare, solicitarea de extrase de carte funciară etc.

Peste 60% din fonduri au fost direcţionate pentru plata salariilor, se arată în raportul prezentat de directorul Emil Mănăşturean în cadrul şedinţei Colegiului Prefectural, cheltuielile de personal crescând cu 86% faţă de perioada similară a anului trecut, atât din cauza ocupării a 9 posturi vacante, cât şi ca urmare a negocierilor salariale din luna aprilie.

Pentru investiţiile la sediul din strada Nicolae Titulescu şi la sediul Biroului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară din Năsăud au fost alocate 1,205 milioane lei. Execuţia nu este în grafic, recunoaşte, Emil Mănăşturean, şi asta pe fondul lucrărilor suplimentare faţă de proiectele iniţiale.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]