Palatul Administrativ, preluat de Consiliul Judeţean

Consilierii judeţeni au aprobat, ieri, trecerea clădirii Palatului Administrativ în administrarea Consiliului Judeţean (CJ), cu amendamentul că spaţiile clădirii utilizate de serviciile publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte autorităţi ale administraţiei publice, să rămână în continuare în folosinţa instituţiilor .

Proiectul de hotărâre adoptat, ieri, este doar un prim pas pentru ca Palatul Administrativ să ajungă în ,,curtea” Consiliului judeţean, urmând ca ambele instituţii, atât Prefectura, cât şi Consiliul Judeţean să întocmească un proiect de Hotărâre de Guvern în acest sens.

Conducerea Consiliului Judeţean motivează că a fost nevoie de adoptarea unei astfel de măsuri pentru a putea fi efectuate lucrări de reparaţii capitale, modernizări sau amenajări.

Potrivit datelor tehnice, imobilul Palatul Administrativ se întinde pe o suprafaţă construită de 1.812 mp (subsol, parterul şi trei etaje) cu terenul aferent de 6.064 mp.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5