Platformele online din Bistrita aleg sa se promoveze prin SEO la nivel local?

Raspunsul este unul afirmativ, promovarea seo la nivel local fiind din ce in ce mai solicitata in anul 2017. Iar pentru ca acest domeniu este unul de interes major pentru toti proprietarii de magazine virtuale din judetul nostru, am consultat parerile specialistilor care se ocupa de platforma promovareseo.com pentru a afla una strategiile de top in anul 2017.

In accest articol, specialistii din cadrul platformei promovareseo.com doresc sa va explice pe indelete pasii pe care trebuie sa ii efectuati pentru a optimiza pe deplin o imagine din punct de vedere SEO, aceasta fiind una dintre strategiile care primeaza pentru Google in anul 2017.

O intrebare tot mai des intalnita atunci cand vine vorba despre promovare SEO este urmatoarea – ar trebui sa adaug o imagine la articolul meu? Raspunsul este “Da”. Imaginile nu doar ca fac un articol sa fie mai viu, ci isi pot reflecta aportul si din punctul de vedere al optimizarii seo.

Cand doriti sa optimizati o imagine, asigurati-va de faptul ca o faceti cat mai mica posibil, in special din perspectiva dimensiunii de descarcare, utilizand compresia corecta a imaginii. O imagine optimizata pentru motoarele de cautare trebuie sa fie adaugata cu o anumita consideratie in articol, ajutandu-i pe cititori sa inteleaga cat mai bine articolul. Nu degeaba se spune ca “o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte”. Acest principiu se aplica si in cazul motorului de cautare Google, insa nu pentru ca acesta nu ar aprecia continutul bogat al unui site, ci pentru ca apreciaza mult mai mult impactul pe care articolul respectiv il poseda in fata cititorilor.

Articolul dumneavoastra are nevoie de o imagine care sa abordeze acelasi subiect precum articolul. Daca o folositi doar din considerente de necesitate ori pentru a bifa bulina verde din plugin-ul Yoast SEO, atunci ar trebui sa intelegeti faptul ca nu veti obtine niciun avantaj de pe urma acestei practici. Imaginea trebuie sa reflecte subiectul postului in mod obligatoriu.

Alternative pentru cei care nu au imagini personalizate. Daca nu exista nicio modalitate prin care va puteti folosi de imaginile proprii, atunci ar trebui sa apelati la resursele gratuite disponibile in mediul online, precum Flikr.com, Pexels.com sau Pixabay.com.

Ar trebui sa stati deoparte de fotografiile cu o calitate uimitoare, deoarece acestea vor fi folosite mai mult ca sigur si de alte companii. Mai degraba le puteti alege pe cele cu o calitate satisfacatoare, insa care au mai multe sanse sa fie utilizate de un public mai restrans. O alta alternativa ar putea fi reprezentata de ilustratii, cele mai populare fiind animatiile GIF.

Alegeti un nume corect pentru imaginea respectiva. Imaginea optimizata din punct de vedere SEO trebuie sa aiba un titlu potrivit.  Desigur, numele fisierului este primul loc in care ar trebui sa folositi cuvantul cheie pentru care doriti sa rankeze postul dumneavoastra. 

Este simplu: Daca imaginea dumneavoastra surprinde o masina pe care o inchiriati doritorilor si pe care doriti sa o postati intr-un articol sau un catalog, atunci numele fisierului ar trebui sa fie: inchirieri-auto-scoda-octavia.jpg. Cuvantul cheie ar fi inchirieri auto, in timp ce Scoda Octavia este numele modelului care reprezinta subiectul principal al fotografiei.

Textul alternativ. Atributul “alt text” este adaugat la o imagine cu un scop descriptiv, astfel incat textul sa apara pe pagina in momentul in care imaginea propriu – zisa nu poate fi afisata vizitatorului. In situatia in care imaginea nu este disponibila cititorului, fie pentru ca acesta a dezactivat imaginile din browser sau pentru ca utilizeaza un cititor de ecran, din cauza unei deficiente de vedere.

Textul alternativ se asigura de faptul ca acesta nu pierde nicio informatie relevanta. Pentru procesul de optimizare SEO, textul alternativ este important pentru ca poate include cuvantul cheie pentru care este optimizat continutul din pagina respectiva.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]