Preşedintele Radu Moldovan, pe tema contractului de salubrizare: Serviciul funcţionează. Până la decizia finală va trece foarte mult timp

Preşedintele Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud, Emil Radu Moldovan, a anunţat că decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, însoţită de o motivare, nu a ajuns încă pe o cale oficială la registratura instituţşiei, astfel că nu poate comenta acea hotărâre prin care s-a anulat procedura de atribuire a contractului de servicii pentru colectarea şi transportul deşeurilor.
„Am aflat din presă cum că Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a acceptat, în parte, contestaţia unei companii nemulţumite. Nu pot să fac alte declaraţii până când nu văd o motivare. Trebuie să vină motivarea să văd ce au acceptat, pentru că oamenii aceia au contestat un cearşaf de chestii. Nu ştim ce au acceptat în momentul de faţă. Vedem motivarea şi pe urmă cei 62 de primari ai judeţului, împreună cu preşedintele Consiliului Judeţean, la sfaturile pe care le vor primi de la specialişti, vor lua deciziile care se impun. (...) Noi nu am primit nimic oficial încă. Între instituţiile statului nu se comunică prin site-uri, deci trebuie să ne vină o informare scrisă. Informarea oficială va fi comunicată casei de avocatură care reprezintă ADI Deşeuri, cu care avem contract. Decizia nu îi aparţine lui Radu Moldovan, aparţine Adunării Generale a Acţionarilor a ADI Deşeuri”, a declarat preşedintele Moldovan.
Şeful administraţiei judeţene a dat asigurări că nu există probleme în ceea ce priveşte prestarea serviciului de salubrizare la nivel de judeţ. „Oamenii trebuie să stea foarte liniştiţi, că spre deosebire de alţii care se ocupă de can-can, noi ne ocupăm de problemele lor. Nu s-a întâmplat nimic în momentul de faţă, din punctul meu de vedere. Serviciul funcţionează, până la o decizie definitivă cred că trece foarte mult timp.Eu sper că în aceeaşi perioadă să avem caiet de sarcini încărcat pe SEAP, noua procedură de achiziţie”, a mai menţionat preşedintele Radu Moldovan.

Comentarii

23/10/16 10:00
Bistritean

O masura foarte buna luata de Primaria Bistrita, prin aceia ca cetatenii trebuie sa se prezinte la Directia de Impozite si Taxe, din str. Al Odobescu, unde sa incheie ( declare ) contractul de gunoi menajer cu Primaria si nu cu societatea de gunoi... De acum incolo, indifferent cine va efectua aceasta activitate, va fi platita de catre Primarie si nu de catre cetateni. Taxa de gunoi, este de 76 lei / persoana fizica / an si se poate plati oricand, odata cu plata impozitelor anuale . Fiecare " sef sau administrator de familie " va declara cine "vietzuieste " efectiv in imobilul sau, indifferent ca are sau nu domiciliul sau resedinta acolo , costurile fiind calculate pe numarul de mebrii care "produc gunoi " efectiv ... in acel imobil .
Felicitari domnului primar Ovidiu Vretu, pentru initiativa !
Pe noi , de fapt , nu ne priveste cine aduna gunoiul... si este treaba Primariei la urma urmei. Primaria, va deconta chetuielile catre executant si populatia nu are absoilut nici un amestec in treaba asta . Asa trebuia sa fie de cand lumea... lume.
Uitati, eu am facut contractul anterior cu firma Vitalia si de buna credinta am platit contractul pe tot anul , societatea a dat faliment ( sau s-a desfiintzat... ma rog... nu-I treaba mea ) dar astia refuza sa-mi dea banii inapoi, pentru lunile in care nu au mai executat contractul ... Daca suma era platita la Primarie, asa cum se va face de acuma incolo... pentru noi populatia Bistritei ( si a judetului ) este egal cine va aduna gunoiul... ptr ca noi vom plati aceasta obligatie catre beneficiarul direct- adica fiecare primarie a fiecarei localitate din judetz.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5