Renault și Toyota, lideri în vânzările europene

Vânzările europene au crescut cu 5,9% în octombrie, Renault, Toyota și Seat conducând detașat topul în ceea ce privește automobilele. Conform declarațiilor Asociației de industrie ACEA, au fost înregistrate mai multe mașini (de la 1,17 milioane la 1,21) în Uniunea Europeană și spațiul Schengen.

Vânzările lunare ale grupului Toyota au depășit 21%, prin Toyota (22% ) și Lexus (1%). Grupul Renault prezintă o creștere a înregistrărilor cu 18%, împreună cu Dacia (20%) și Renault (17%).

Grupul PSA a depășit 74% după alăturarea mărcilor Opel și Vauxhall, recent achiziționate. Împreună cu brandurile inițiale, Peugeot, Citroen și DS, vânzările grupului au crescut cu 6.7% de la an la an. Mai detaliat, Peugeot a înregistrat creșteri de 17%, Citroen, de 7,4%, iar DS, scăderi de 20%.

Grupul Volkswagen a înregistrat creșteri cu 4,7%, prin 21% de la Seat și 11% de la Skoda. Vânzările brandului Volkswagen au crescut cu 2,2%, cele Audi au scăzut cu 1,5%, iar Porsche a înregistrat scăderi cu 2,2%.

Ford se „laudă” cu creșteri de 5,8%, Fiat Chrysler, de 1,5%, în timp ce vânzările Nissan au scăzut cu 4,7%. Rivalii asiatici Hyundai și Kia au înregistrat creșteri de 7,7%, respectiv, 9,8%.

BMW a scăzut cu 9,2%, în timp ce Mercedes-Benz a urcat cu 7,7%.

În primele 10 luni ale anului trecut, vânzările europene au crescut cu 3,8%. Cele mai mari cereri s-au înregistrat în Franța și sudul Europei: în Franța și Spania, vânzările s-au ridicat la 14%, iar în Italia, la 7%.

Germania a înregistrat creșteri de 3,9%, în timp ce vânzările din Marea Britanie au scăzut cu 12%. Principala cauză a acestui declin este Brexitul, care îi descurajează pe cei mai mulți cumpărători în achiziționarea mașinilor din Marea Britanie.

Informatii oferite de WeltKlasse Automobile, importator si distribuitor autovehicule second-hand.

.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]