Sfaturi utile pentru a alege spațiul de birouri ideal pentru firma ta

Orice persoană care a dezvoltat o idee de afaceri de la zero consideră, mai mult ca sigur, că business-ul său este ca un copil de care trebuie să se aibă mereu grijă pentru a se dezvolta corespunzător. Astfel, fiecare antreprenor trebuie să ia cele mai bune decizii prin care afacerea sa să prospere într-o manieră eficientă, începând de la recrutarea personalului de top, specializat pe domeniul său de activitate, și până la alegerea unui spațiu de birouri potrivit.

De ce este atât de important sediul firmei, sau mai bine zis spațiul de birouri în care membrii echipei unei firme își desfășoară activitatea? În primul rând, poziția în care este amplasat sediul contează în deosebit de mare măsură. Cu cât este aleasă o zonă mai centrală, cu atât accesul furnizorilor și al clienților va fi mai facil, însă în același timp mult mai multe persoane vor remarca existența acelei firme pe piață prin intermediul panourilor cu numele societății.

De asemenea, spațiul de birouri contează foarte mult și pentru angajații firmei deoarece este important ca aceștia să locuiască în apropiere pentru a nu le fi greu să ajungă la locul de muncă (mai ales dacă este vorba despre un oraș de dimensiuni mari, în care traficul la anumite ore de vârf este îngrozitor). Totodată, cu cât spațiul de birouri este mai bine dotat, cu atât membrilor personalului dumneavoastră le va fi mai ușor să își desfășoare activitatea profesională în interesul firmei.

Cum alegeți, astfel, un spațiu de birouri care să contribuie la buna dezvoltare a firmei proprii?

După cum am menționat și anterior, locația în care urmează să vă desfășurați activitatea este deosebit de importantă. Din acest motiv vă prezentăm în cele ce urmează cum trebuie să se desfășoare alegerea unui astfel de spațiu de birouri.

Doriți un spațiu pe care să îl închiriați sau unul pe care să îl cumpărați? Acest aspect este deosebit de important de stabilit deoarece este posibil pe viitor ca locația firmei să necesite a fi schimbată. De asemenea, dacă numărul angajaților proprii va crește, cu atât va fi nevoie de o locație mai mare, deci mai funcțională din privința dimensiunii sale.

Așadar, țineți cont de aceste elemente pentru a identifica dacă sunteți în căutarea unui spațiu de birouri pe care să îl cumpărați sau pe care doar să îl închiriați. Tot în această privință, este de la sine înțeles că achiziția unui spațiu de birouri va consta într-o investiție financiară cu mult mai ridicată decât închirierea unei astfel de locații. Astfel, trebuie să verificați și dacă dispuneți de bugetul necesar în acest sens.

Ce locație este mai potrivită? Am stabilit în rândurile de mai sus că pozițiile centrale în ceea ce ține de sediul unei firme sunt la mare căutare. Totuși, este posibil ca firma dumneavoastră să nu necesite un spațiu de birouri amplasat într-o zonă centrală, mai ales dacă modul în care activați pe piață este online (un magazin online). Este bine cunoscut faptul că prețul de achiziție sau de închiriere a unui spațiu de birouri într-o zonă centrală va fi mai piperat, deci încercați să abordați acest aspect într-un mod realist.

Stabilirea unui buget în care să vă încadrați este un alt detaliu ce nu trebuie omis, deoarece vă ajută să parcurgeți variantele de oferte imobiliare disponibile pe piață. De asemenea, prețul și locația unui spațiu de birouri sau a oricărei alte clădiri sunt criterii de sortare pe marea majoritate a site-urilor cu anunțuri imobiliare, așa cum este și cazul www.grandimobiliar.ro.

Legat de stabilirea bugetului în care trebuie să vă încadrați, vă recomandăm să țineți cont și de modificările ulterioare ce trebuie făcute în cadrul sediului fizic al firmei (spre exemplu achiziționarea de piese de mobilier, utilarea încăperilor, repararea unor instalații defecte etc).

Căutarea efectivă a unui spațiu de birouri: la momentul de față, marea majoritate a anunțurilor imobiliare cu adevărat avantajoase sunt disponibile în mediul online. Totuși, trebuie să alegeți un site cu anunțuri imobiliare ce provin direct de la proprietari, scutind în acest sens sumele care erau redirecționate spre comisioanele „mediatorilor” dintre proprietari și clienți.

Cel mai bun exemplu de site cu anunțuri imobiliare pe care puteți atât să căutați ofertele dorite, precum și să postați anumite anunțuri este, după cum am amintit și mai sus, grandimobiliar.ro. Ceea ce este cel mai avantajos la grandimobiliar.ro este că fiecare persoană va intra în contact direct cu proprietarul imobilului din anunț, fără să se mai pună problema achitării unui comision de intermediere. De asemenea, pe grandimobiliar.ro veți găsi o gamă diversificată de anunțuri imobiliare, pe care le puteți tria în funcție de locație, preț și suprafață.

Dacă ați găsit un spațiu de birouri care corespunde pe deplin cerințelor dumneavoastră, recomandat ar fi să nu ezitați în a-l cumpăra sau închiria (piața imobiliară este extrem de dinamică), dar nu înainte de a încerca să negociați prețul de bază. Cu siguranță respectând aceste sfaturi de mai sus veți găsi locația ideală în care să vă desfășurați activitatea profesională alături de angajații dumneavoastră.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5