Sistemul Coca-Cola România câstigă European CSR Award, pentru proiectele realizate în parteneriat cu Tăşuleasa Social!

Sistemul Coca-Cola România în parteneriat cu Asociaţia Tăşuleasa Social sunt desemnate câştigătoare pentru ţara noastră a European CSR Award, primind Golden Award în cadrul prestigioasei competiţii pan-europene, pentru proiectul „Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare”, ne comunică reprezentanţii Tăşuleasa Social.

„Adopta un râu de la izvoare până la vărsare” este platforma de CSR dezvoltată de Sistemul Coca-Cola Romania începand cu anul 2008, cu scopul de a proteja resursele de apă în zone-cheie, ca prioritate strategică pentru companie.

Platforma se focusează pe 3 mari direcţii - cea educaţională, cea practică şi de advocacy - propunând şi implementând, timp de 5 ani, soluţii fezabile pentru probleme locale de mediu, identificate pe cursul râului Siret, de la izvoare (zona Vatra Dornei – zona strategică pentru operaţiunile Sistemului) şi până la vărsare, în zona Deltei Dunării. Î

ncă de la început, proiectul s-a bucurat de suportul unor parteneri strategici, ONG-uri locale – Tăşuleasa Social, organizaţie care acţionează în zona Bistriţa şi Vatra Dornei.

,,Parteneriatul cu Coca-Cola a însemnat pentru Tăşuleasa Social, în cei 5 ani de desfăşurare a proiectului, foarte multe acţiuni frumoase în zona Vatra Dornei şi rezultate cu care ne mândrim. Am împădurit, am curăţat râuri, am educat, am construit chiar şi o pădure – Pădurea Pedagogică, de care beneficiază anual mii de copii. Suntem mândri de premiul obţinut de Coca-Cola, este, pentru noi, încă o confirmare a unei colaborări frumoase, pe termen lung”, a declarat Alin Uhlmann Uşeriu, preşedinte Tăşuleasa Social.

„Ne-am scris povestea de responsabilitate în jurul apei, ca prioritate strategică pentru Sistemul Coca-Cola România, pornind din Vatra Dornei, acolo unde ne îmbuteliem apele minerale. Împreună cu partenerii noştri-cheie - ONG-urile locale şi naţionale - am curăţat albii de râu, am împădurit, am susţinut comunităţile locale, dar mai ales am educat, am vorbit răspicat despre voluntariat şi am creat adevărate nuclee de societate civilă, care să acţioneze pe termen lung. Rezultatele foarte bune s-au datorat, credem noi, unei viziuni strategice, parteneriatelor de lungă durată, consistenţei în acţiuni şi în comunicare, şi, nu în ultimul rând, dedicării. Suntem foarte mândri de premiul obţinut, întrucât el este o reconfirmare a crezului nostru, şi anume acela ca viitorul aparţine proiectelor sustenabile, cu impact direct asupra comunităţilor în care companiile îşi desfăşoară activitatea”, a declarat Mugurel Rădulescu, Public Affairs and Communications Manager, Coca-Cola HBC România şi Republica Moldova.

European CSR Award se desfăşoară simultan în 29 de ţări şi este coordonată de CSR Europe, în competiţia la nivel naţional înscriindu-se 28 de proiecte la această categorie, evaluate de un juriu internaţional. CSR Europe este cea mai importantă reţea europeană de afaceri în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, cu peste 100 de membri, 74 de corporaţii multinaţionale şi 31 de organizaţii naţionale partenere. Organizaţia a fost fondata în 1995 de către cunoscuţi lideri europeni din mediul de afaceri ca răspuns la apelul preşedintelui Comisiei Europene Jacques Delors.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5