Stii cum sa alegi pixul perfect pentru a promova imaginea companiei tale?

Nu exista vreo indoiala in privinta importantei acestui accesoriu, iar din aceasta cauza putem afirma faptul ca pixurile personalizate sunt prezente peste tot. Pornind de la campaniile de marketing ale operatorilor de servicii bancare sau ale companiilor din domeniul telecomunicatiilor, pana la grila de produse promotionale a comerciantului de sucuri organice si alte alimente bio.

 

Nu conteaza in ce birou ajungi, caci mai mult ca sigur vei vedea pe masa  angajatilor sau a sefilor aceste accesorii care abia asteapta sa fie utilizate. Tocmai din aceasta cauza, daca te-ar intreba cineva cand ai vazut ultima oara un pix personalizat in jurul tau, cel mai probabil raspunsul al fi “astazi”. Motivul? Companiile de toate dimensiunile se folosesc de stilourile si pixurile gravate cu insemnele lor distinctive in momentul in care depun eforturi consistente pentru a se promova, iar strategia ta nu ar trebui sa fie una diferita !

 

Fie ca le imparti drept cadouri in cadrul concursurilor, fie ca le oferi la punctele de lucru si la sediile companiei tale, acestea ar trebui sa fie intotdeauna o parte importanta a campaniei de  publicitate. Vrei sa stii de ce? Raspunsul este unul cat se poate de simplu si se limiteaza doar la doua cuvinte: “pentru vizibilitate”. Singurul truc este acela de a identifica categoriile de pixuri personalizate care se potrivesc cel mai bine cu imaginea companiei tale.

 

Clasic. Testat de-a lungul timpului de majoritatea persoanelor, pixul clasic este cel mai avantajos din perspectiva calitate – pret. Sigur, este un design simplu, insa extravaganta care lipseste la nivelul constructiei si designului este rapid estompata de cel mai mare avantaj al sau: fiabilitatea. De multe ori, omul obisnuit are nevoie de lucruri simple, pe care sa se poata baza cu incredere in orice moment. Fie ca vorbim despre un produs sau despre un serviciu. Suna ca un mesaj pe care compania ta ar vrea sa il transmita potentialilor clienti? Daca raspunsul este unul afirmativ, atunci pixul clasic este alegerea potrivita.

 

Design rotunjit. Nota de stil si un aer sofisticat. Acest pix nu ofera doar avantaje de ordin practic, ci reprezinta un accesoriu stilizat pentru biroul fiecarei persoane. Pentru a va da seama daca este alegerea potrivita, ganditi-va la o persoana care trebuie sa poarte zilnic un costum elegant, alaturi de o cravata. Gasiti in acest portret imaginea clientului vostru? Atunci ar trebui sa va orientati catre modelele rotunjite, categoria de pixuri metalice putand deveni accesorii pentru scris pe care sa va bazati.

 

Structura flexibila. Adaptabil si distractiv, acest pix personalizat este o alternativa moderna pentru antreprenorii care vor sa se promoveze intr-o maniera unica. Pentru a-ti da seama daca pixul este compatibil cu imaginea companiei tale, gandeste-te pret de cateva clipe la cat de flexibile sunt pachetele de servicii pe care le pui la dispozitia clientilor tai. Daca ele sunt la fel de flexibile precum aceste pixuri elastice, atunci ai descoperit un nou aliat in campania de promovare!

 

Stylus. Vorbind despre versatilitate, ajungem la celebrul stylus / pointer. Folosit pentru scopuri diverse, acest accesoriu personalizat iti poate deschide calea catre un alt nivel, individualizand imaginea companiei tale de restul societatilor care ofera clientilor instrumente de scris. Daca a ta concurenta nu opteaza deja pentru aceasta categorie de pixuri personalizate, atunci ai drum liber catre aceasta metoda de expunere a brandului!

 

Stilou. Clientul business nu poate primi ceva mai sofisticat de atat. Un stilou cu tapiterie din piele, decorat cu o penita rezistenta si cu un finisaj lucios. Acesta este un instrument de scris pe care il poti alege pentru un public privilegiat, din care fac parte colaboratorii sau furnizorii. Exista numeroase optiuni de calitate care iti pot atrage atentia fara sa ajungi in ipostaza de a oferi clientului un stilou ieftin, abia functional.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]