Vezi ce angajatori bistriţeni au avize de încadrare a locurilor de muncă în condiţii deosebite!

La nivelul judeţului nostru sunt 8 angajatori care au primit aviz de la Inspectoratul Teritorial de Muncă Bistriţa-Năsăud în baza art. 19, alin (5) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale cu modificările şi completările ulterioare şi art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 261/2001 privind criteriile şi metodologia de încadrare în „condiţii deosebite” a locurilor de muncă.

         Potrivit datelor transmise de Instituţia Prefectului Bistriţa-Năsăud, este vorba despre S.C. Hidroconstructia S.A., Suc. Ardeal – Cluj, Şantier Colibiţa; S.C. Hidroelectrica S.A., Suc. Hidrocentrale Cluj, Hidrocentrala Colibiţa; S.C. Teraplast S.A.; S.C. ROMBAT S.A.; S.C. ARIO S.A.;  Sucursala Minieră Rodna; Direcţia sanitar veterinară şi S.C. IPROEB S.A.

         “Avizele au fost întocmite începând cu anul 2001, iar valabilitatea acestora a fost prelungită anual la cererea societăţilor. Ultimul aviz a fost acordat în anul 2011. În conformitate cu art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 261/2001, angajatorii care au primit aviz aveau obligaţia să depună la Casa Judeţeană de Pensii Bistriţa-Năsăud, lista cuprinzând persoanele care în luna anterioară şi-au desfăşurat activitatea în condiţii deosebite, în locurile de muncă pentru care s-a primit aviz”, se maia rată în comunicatul Prefecturii.

Întocmirea dosarului de pensionare, dar mai ales obţinrea adeverinţelor de vechime, constituie una dintre problemele cu care se confruntă bistriţenii, situaţia fiind sesizată la şedinţele pe care Instituţia Prefectului le-a derulat în teritoriu.

În acest context, la Instituţia Prefectului – judeţul Bistriţa-Năsăud a vut loc o întâlnire de lucru cu toate instituţiile competente în a furniza o serie de informaţii utile pe acestă temă, în ideea  identificării unui mod de lucru unitar privind îndrumarea cetăţenilor.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5