Reclama TV sau optimizare SEO? Cum te poate ajuta „altfel” o agentie de marketing online?

 

Nu mai e o noutate pentru nimeni faptul ca, in ziua de azi, promovarea serviciilor si a produselor se realizeaza in mare parte pe Internet. Acest lucru este valabil cu atat mai mult cu cat vorbim de intreprinzatorii mici si mijlocii, insa exceptie nu fac nici marile branduri. Chiar daca nu dispui de un buget generos care sa-ti permita sa investesti in campanii de publicitate TV sau radio, in panouri publicitare outdoor ori alte forme de promovare stradala, cu siguranta Internetul este accesibil oricui.

 Cu alte cuvinte, toata lumea apeleaza in prezent la marketingul online. Fie ca imbini astfel de activitati cu cele traditionale (din mediul offline) sau nu, cel putin un cont de social media si un website sunt la indemana oricui. Ba chiar putem spune ca acest lucru a devenit un ''must''! Desigur, pentru rezultate optime, ideal ar fi sa apelezi la o agentie marketing online. In principiu, costurile nu se vor ridica la valoarea exorbitanta a unei campanii publicitare TV desfasurate la nivel national, in prime-time.

 Practic, prin intermediul Internetului si cu bani mai putini, vei reusi sa te adresezi unui public la fel de numeros sau chiar mai extins – in cazul in care vrei sa depasesti granitele tarii si promovezi continut in mai multe limbi. In plus, in functie de bugetul tau, ai posibilitatea sa alegi dintr-o paleta diversificata de servicii prin care te poate ajuta o agentie de marketing online. Spre exemplu:

Dezvoltarea website-ului

Paginile de prezentare a serviciilor oferite sau magazinele online, in functie de specificul activitatii desfasurate, reprezinta „sufletul” comertului electronic si fac obiectul marketingului digital. Astfel, o agentie marketing online te poate ajuta in ceea ce priveste cumpararea si gestionarea domeniului (alegerea numelui site-ului si plata periodica a gazduirii). De asemenea, este indicat ca realizarea propriu-zisa a website-ului, incepand de la partea tehnica pana la detaliile de design, sa intre in atributiunile unei agentii profesioniste. Este foarte important ca un site sa fie cat mai user-friendly!

 Promovarea brandului in social media si pe platformele audio-video

O a doua componenta esentiala a marketingului online, in zilele noastre, o reprezinta promovarea pe retelele de socializare – fie ca vorbim de Facebook, Instagram sau, mai nou, TikTok s.a.m.d. Deoarece accesul la social media este gratuit, reunind milioane de utilizatori zilnici, ai sansa unica de a te face auzit si cunoscut cu eforturi minime. Pentru acest lucru, insa, ai nevoie de continut de calitate si mesaje promotionale atent gandite, astfel incat sa conturezi brandului tau o imagine corespunzatoare.

 In acest sens, tot o agentie de marketing online, prin copywriterii sai si creatorii de continut, te poate ajuta sa obtii ceea ce se numeste ''brand awareness''. Totodata, poti apela la specialisti inclusiv pentru gestionarea canalului YouTube, ca o „prelungire” a prezentei in social media.

 Campanii de tip PPC si e-mail marketing

Reclamele si anunturile inserate in rezultatele motoarelor de cautare sau plasate pe retelele de socializare, prin servicii precum Google Ads ori Facebook Ads, reprezinta forma ,,clasica” de promovare in spatiul virtual. Plata se face per click, adica de fiecare data cand anuntul este accesat de catre un utilizator. Aceasta metoda e des intalnita si poate fi foarte eficienta pentru rezultate rapide, pe termen scurt. Cu toate acestea, identificarea si targetarea publicului tinta este uneori un proces destul de complex. Drept urmare, e recomandat sa apelezi la o agentie specializata.

 Ca alternativa la celebrele flyere sau alte materiale promotionale de acest tip, ai varianta newsletter-ului si a bannerelor online.

 Optimizare SEO

Nu in ultimul rand, optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare reprezinta unul dintre serviciile actuale „in voga” pe care le poate oferi o agentie de marketing online. Astfel de activitati isi propun sa aduca site-ul in topul rezultatelor cautarilor dupa cuvinte cheie, sa genereze trafic organic de calitate si un ROI cat mai bun pe termen lung. Cu alte cuvinte, SEO poate face diferenta!

 Sfatul nostru? Daca nu-ti permiti o campanie TV rasunatoare, gandeste ''out of the box'' si apeleaza macar la servicii SEO sau la oricare dintre serviciile pe care le poate oferi o agentie de marketing online.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5