După primul semestru,

Carmo-Lact are o cifră de afaceri de 5 milioane de euro

Producătorul de lactate şi brânzeturi Carmo-Lact Prod din Monor a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de peste 24,1 milionale lei, aproximativ 5,7 milioane euro, în creştere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2010, creşterea vânzărilor este prognozată la nouă procente, până la 50,5 milioane lei, adică 12 milioane euro.

Compania bistriţeană promovează brandurile Făgăraş, Monor şi Tihuţa. Din 2010, societatea a preferat să distribuie marfa şi prin magazinele proprii, până la finele anului dorindu-se inaugurarea a 10 astfel de locaţii. Deocamdată, magazinele Carmo-Lact sunt în municipiul Bistriţa, însă reţeaua se va extinde în perioada următoare, dorindu-se chiar întrarea pe piaţa Capitalei.

Carmo-Lact Prod este deţinută de Ioan Neagoş şi Eugen-Adrian Creoşteanu, cu 50% din acţiuni fiecare.

.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]