Continutul, cea mai mare provocare SEO pentru 2024

Acronimul "SEO" a fost folosit pentru prima data cu mai bine de doua decenii in urma, inainte de aparitia unor motoare de cautare populare precum Google, Bing, Duckduckgo etc. Unii oameni chiar sunt de parere ca totul a inceput cu crearea primei pagini de internet in 1991, sau cu aparitia primelor motoare de cautare.

In 2024, cea mai mare provocare pentru SEO este continutul. La prima vedere, crearea de continut nu ar trebui sa-i puna pe oameni in dificultate, iar daca acest lucru se intampla, ei pot sa apeleze la serviciile unei firme care se specializeaza in asa ceva. Totusi, chiar si scriitorilor de continut le este greu sa concureze cu miliarde de articole care deja exista pe internet.

Toti oamenii care apeleaza la servicii optimizare SEO o fac pentru a imbunatati pozitia paginii de internet pe care o promoveaza si implicit, pentru a creste traficul organic. In acest fel, cand un utilizator cauta un anume cuvant cheie, pagina respectiva va aparea printre primele, ceea ce il va determina sa dea click pe ea.

Cum arata continutul de pe internet in 2024?

Exista foarte mult continut pe internet, iar acest lucru doar va continua sa creasca pe masura ce noi companii apar si incep sa se dezvolte. La momentul actual, exista peste un miliard de bloguri pe internet, fiecare avand, la randul sau, mai multe articole postate.

In momentul in care o persoana are nevoie de informatii cu privire la un subiect, indiferent ca este vorba de ceva care tine de domeniul economiei, de un produs de care este interesata, sau de un serviciu de care are nevoie, se va folosi de un motor de cautare. Astfel, va avea la dispozitia ei chiar si milioane de rezultate, ceea ce poate parea coplesitor.

Bineinteles, nimeni nu va sta sa verifice toate link-urile pentru a vedea daca informatiile de care are nevoie se afla acolo, deoarece este fizic imposibil. De cele mai multe ori, oamenii gasesc ceea ce cauta pe prima pagina de rezultate, iar daca nu reusesc, vor folosi alte cuvinte cheie, mai potrivite pentru informatiile de care au nevoie.

Prin ce modalitati aleg oamenii sa-si promoveze continutul de pe site?

Pentru a creste vizibilitatea unei afaceri, primul lucru pe care il fac oamenii este sa apeleze la promovare SEO. Nu conteaza daca se afla la inceput de drum cu afacerea, sau daca au capatat deja ceva experienta - prezenta online are un rol esential in obtinerea succesului, deoarece utilizatorilor le este mult mai usor sa acceseze internetul, decat sa viziteze un magazin fizic.

O alta modalitate prin care oamenii isi pot promova afacerea este prin intermediul unor campanii de advertoriale. Informatiile prezentate in cadrul lor sunt, in primul rand, utile pentru cititor. Mai mult decat atat, ele trebuie sa fie interesante si de actualitate. Campaniile de acest fel se pot realiza pentru un produs, un serviciu sau un brand.

Continutul, indiferent ca este vorba de cel folosit in campanii, sau in alte strategii similare de marketing, trebuie sa fie unul bine structurat. Astfel, cand o persoana acceseaza pagina respectiva, informatiile pe care le cauta vor fi usor de gasit, iar daca stilul folosit in scrierea continutului este unul expresiv, placut, utilizatorul va citi intregul articol.

Cum trebuie sa arate continutul in 2024 pentru un SEO de succes?

Specialistii de la SeoPower.ro le recomanda celor care se ocupa cu crearea de continut sa fie cat mai creativi si sa abordeze subiectele pe care le dezbat intr-o maniera inovativa. Fiecare persoana are un alt mod de a interpreta si de a se exprima, iar acest lucru trebuie folosit in avantajul ei. Experienta personala de viata a fiecaruia va fi cu adevarat folositoare in astfel de situatii.

Cand scriitorii de continut se ocupa de prezentarea unei stiri sau a unui anunt de informare publica, toti pornesc de la acelasi set de informatii, iar ele se vor regasi in articolele ce urmeaza sa fie scrise. Ei nu pot modifica faptele, asa ca singurul lucru care le ramane de facut este sa-si foloseasca abilitatile pentru a prezenta ideile intr-un mod usor de inteles pentru cititor.

Unii oameni sunt de parere ca pentru optimizare SEO este suficient sa adauge continut sub forma de imagini sau in format video. Informatiile vor fi mai usor de asimilat pentru utilizatori, doar ca acest lucru nu este intotdeauna suficient pentru a-i atrage. Imaginile si videourile, asemenea continutului scris, trebuie sa fie originale pentru a avea succes.

Prin urmare, atunci cand vine vorba de optimizarea motoarelor de cautare in 2024, continutul reprezinta o prioritate. El nu trebuie realizat doar de dragul de a fi scris, ci trebuie sa transmita niste idei noi, care il vor ajuta pe cel care citeste articolul respectiv, sau cel putin, ii vor oferi o noua perspectiva la care nu s-a gandit inainte.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5