AJOFM BN: Din 15 august, instituţia comunică electronic cu şomerii şi angajatorii!
Începând cu data de 15 august, la nivelul AJOFM BN funcţionează comunicarea electronică între beneficiarii dreptului la indemnizaţia de şomaj, ai măsurilor de stimulare a angajatorilor finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj, ai sumelor necesare pentru plata somajulu tehnic, precum şi ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror activitate a fost redusă sau întreruptă total sau parţial ca urmare a efectelor răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj și AJOFM BN.
Comunicarea electronică se realizează prin poșta electronică (e-mail: [email protected]. ro); platforma http://aici.gov.ro şi serviciul on-line care va fi funcţional pe site-ul ANOFM la o dată care va fi anunţată, transmite directorul executiv Otilia Râpan.
Modalităţi de comunicare electronică: https://www.anofm.ro/upload/13470/Anexa_-_Comunicare_electronica_F.pdf
Citiţi şi:
- AJOFM BN aplică contravenții angajatorilor care nu comunică locurile de muncă vacante
- AJOFM Bistriţa-Năsăud oferă informaţii angajatorilor cu privire la şomajul tehnic!
- Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți, prima interacțiune directă cu angajatorii! Peste 400 de persoane, la evenimentul AJOFM BN!
- AJOFM BN îţi arată paşii de făcut pe platforma online pentru decontarea a 41.5% din salariul de bază al angajaților reveniți din șomaj tehnic!
- AJOFM BN: Plăți la zi pentru convențiile încheiate cu angajatorii!
Adaugă comentariu nou