De ce să alegi flyere ieftine pentru campania de promovare

Flyerele și pliantele sunt, prin definiție, metode extrem de ieftine și eficiente de promovare ale unei companii, unui serviciu, unui nou produs, un eveniment special, și așa mai departe.

Dar, ca absolut orice în viață, dacă se doresc rezultate, un flyer trebuie să fie conceput cât mai bine pentru publicul țintă din punct de vedere al designului, iar informațiile oferite să fie clare și relevante pentru public.

Câteva sfaturi în privința flyerelor

Complet Alb și negru – arată ieftin

Chiar dacă găsim o mulțime de modele de flyere ieftine, este recomandat ca ele să nu fie printate în alb și negru, deoarece ele vor da impresia cititorului că nu sunt scumpe, chiar dacă prețul, în comparație cu cele bogate în culori, este destul de similar. 

Font

Încearcă să folosești un singur font, maximum două, pentru a nu îngreuna experiența cititorului. Folosește mărimi diferite pentru fontul ales, pentru a putea pune în contrast informațiile necesare.

Conținut

Conținutul trebuie să fie lizibil și ușor de citit. Încearcă să eviți frazele lungi și să introduci doar propoziții scurte și simple. În plus, nu folosi prea multe imagini. Deși ele sunt importante pentru un flyer, una bine concepută e mai mult decât îndeajuns. Vrei ca informațiile expuse să fie cât mai simple de citit și să stârnească un sentiment plăcut.

Care sunt beneficiile asociate cu flyere și pliante

Simple, ieftine, cu un feedback rapid

Comparativ cu orice altă secție din marketing, flyerele și pliantele sunt simple de produs, fiind asociate un cost extrem de mic. Mai mult decât atât, vei primi un feedback de neprețuit, aproape imediat după ce ai început campania de promovare.

Pot transmite rapid un mesaj

Să zicem că ai un produs nou pe care compania ta vrea să îl lanseze cât mai rapid. Un flyer poate fi creat și printat în mai puțin de o zi, în timp ce contractele de colaborare din mediul online pot fi extrem de costisitoare și poate dura o perioadă destul de lungă de timp până când ambele părți ajung la un acord. Într-adevăr, o campanie complexă de marketing trebuie să conțină toate strategiile posibile, dar nici una nu va funcționa la parametrii maximi dacă nu se folosesc și metode offline. 

În plus, un flyer poate fi creat exact pentru publicul țintă, iar totul depinde de tine. Atât timp cât ai răspunsul la întrebările „Unde”, „Când” și „Cum”, fii sigur că vei avea succes cu campania ta.  


 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5