Investitorii bistriţeni pariază pe turism

Hotel Metropolis, cinci stele în industria ospitalităţii

În pofida contextului economic actual, domeniul turismului prinde contur în Bistriţa-Năsăud. Prin deschiderea primului hotel de cinci stele, Metropolis Hotel, municipiul Bistriţa figurează şi pe harta locaţiilor exclusiviste, chiar dacă politica firmei nu vizează, în special, câştigarea clienţilor din segmentul business.

“Oraşului Bistriţa i se va asocia o nouă calitate. Va deveni nu doar un loc de trecere, menţionat fugar în notele de călătorie ori agenedele oamenilor de afaceri, ci un loc unde poţi petrece zile de neuitat, în care te poţi relaxa la cele mai moderne standarde de calitate, acreditate la nivel internaţional”, justifică general manager Alexandru Doruş. Mai mult, Hotelul Metropolis reprezintă o previziune legată de dezvoltarea burgului.

După nouă luni de muncă asiduă, duminică după-amiaza, Hotelul Metropolis şi-a deschis porţile pentru o parte din oficialităţile oraşului, reprezentanţi ai firmelor implicate în dezvoltarea proiectului şi mass-media. Pentru că unele “amănunte” mai trebuie puse la punct, inaugurarea oficială, cu tăierea panglicii, va fi programată peste două luni, când vor participa, alături de VIP-urile locale şi “invitaţi internaţionali”.

Hotel Metropolis îşi doreşte să fie un loc “Plin de viaţă!” (sloganul firmei, de altfel), deschis atât pentru comunitatea locală, cât şi pentru vizitatori. Pe o suprafaţă de 11.500 metri pătraţi, au fost îmbinate dotările pentru “viaţa activă” – două săli de conferinţe, 60 de camere, un restaurant cu 200 de locuri (care poate fi extins la 400), lobby bar şi 80 de locuri de parcare – şi “relaxare”, adică piscină, saună, sală de fitness, aerobic, beauty salon, cinema. Servicii personalizate, la un standard impus de “cinci stele”, nu doar prin dotările de ultimă generaţie, ci şi prin personalul selectat.

În cifre, Metropolis înseamnă 12 milioane de euro (valoarea proiectului), 7000 ore de muncă, 1000 de oameni implicaţi de la 100 de firme, colaborarea cu firme din 10 ţări. Dincolo de numere, Metropolis mai reprezintă şi schimbarea a 71 de destine. Vorbim de angajaţii hotelului, unii veniţi din Sankt Petersburg (cum este cazul managerului general Al. Doruş), de la Londra (bucătar şef Sorin Gherghiţă), de la Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca etc. Majoritatea sunt, însă bistriţeni, cărora li s-a dat şansa să înveţe să muncească pentru “cinci stele”.

Pentru că amortizarea investiţiei de 12 milioane euro este preconizată pe un termen suficient de lung, “preţurile sunt accesibile pentru orice cetăţean al acestui oraş”. Cel puţin 2-3 ani, tarifele vor fi menţinute “pe linia normală a oraşului”, adică la 2-3 stele, dau asigurări reprezentanţii firmei.

Oaspeţii hotelului vor plăti între 40-150 euro pentru o noapte de cazare, funcţie de sezon, preferinţe etc. Pentru bistriţeni, interesul este reprezentat de zona SPA. Un abonament de fitness (cu sauna inclusă), de 30 ore, costă 100 lei. Accesul la piscină este gratis pentru clienţii Metropolis, iar “externii” pot opta pentru un abonament cu 10 intrări la 180 lei. “Preţurile Bistriţei” vor fi promovate şi pentru restaurant, astfel că sunteţi invitaţi să vă organizaţi cele mai importante evenimente din viaţă aici. Altfel spus, cele cinci stele nu trebuie să vă inhibe, ci să vă dea garanţia unor servicii complete.

Hotel Metropolis reprezintă un proiect al Metropolis Grup, unul dintre cei mai importanţi actori economici din Bistriţa-Năsăud, firmă ai cărei administratori sunt Radu Chifa şi Petru Rus. În cei 19 ani trecuţi de la înfiinţare, firma a dezvoltat o reţea importantă de casinouri şi săli de jocuri în cele mai importante 15 oraşe din România. Super Bingo Metropolis a devenit lider de piaţă prin jocul care a făcut fericiţi peste 400.000 de români cu premii de 55 milioane de euro. Metropolis Grup pregăteşe şi o investiţie majoră imobiliară, în municipiul Bistriţa.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5