Idei de toamna pentru marketing prin e-mail
Pe masura ce vara se apropie de sfarsit, agentiile media incep sa planifice campaniile de marketing de toamna prin e-mail. Tradițional, dupa finalul verii si reinceperea scolii, consumatorii isi redefinesc nevoile, așa că nu este niciodata prea devreme pentru a incepe sa gandesti campaniile de marketing prin e-mail din toamna.
Pe site-ul agentiei re7consulting.ro ai la dispozitie strategii si idei pentru a formula cea mai reusita campanie de marketing a toamnei.
Deci, care sunt acele probleme cheie pe care specialistii in marketing le iau in considerare in acest sezon:
1. Genereaza constientizare:
Poate exista o organizație caritabila pe care afacerea ta o poate susține; de exemplu, luna octombrie este luna de constientizare a cancerului de san și multe companii fie vand produse, generează constientizare sau doneaza venituri catre organizații caritabile in luna octombrie. Implicarea sociala este din ce in ce mai importanta in strategiile de marketing ale sezonului de toamna.
2. Care sunt datele traditionale din timpul sezonului de toamna?
Halloween
Desigur, nu putem vorbi despre marketingul prin e-mail de toamna fara sa menționăm Halloween-ul. Majoritatea oamenilor incep sa se gandeasca la aceasta sarbatoare de sezon dupa ce copii incep scoala, dar in principiu clientii obisnuiti fac acest lucru in primele doua saptamani ale lunii octombrie.
O strategie reusita este apelarea la o agentie de marketing digital care va formula din timp oferta ta de Halloween.
Deci, pentru e-mailurile cu tematica de Halloween, e bine sa oferi clientilor ofertele tale atunci cand incepe luna octombrie, pentru ca aproximativ 40% din acestea sunt trimise doar in ultimele cinci zile ale lunii. Pe masura ce 31 octombrie se apropie, e clar ca e-mailurile de Halloween vor fi peste tot.
Ora de iarna
Poate parea banal, insa trecerea la ora de iarna poate insemna o tema interesanta pentru e-mail-uri cu tenta de marketing, newslettere sau diferite oferte adaptate. Nu neglija acest moment si incearca cat mai multa originalitate, caci clientii reactioneaza pozitiv.
Craciun
Da, nu am putea scrie un articol despre strategii de toamna fara a menționa cuvantul pe care oamenii nu-l vad mentionat atat de devreme : Craciunul. Toamna este exact perioada propice pentru a pregati minutios campaniile de marketing in vederea serbarii Craciunului.
Fiecare firma are nevoie de timp pentru a planifica si organiza ceea ce isi doreste ca strategie de marketing prin e-mail pentru ziua cea mare. Agentiile configureaza inca din octombrie oferte, promotii si idei de marketing valoroase. Chiar daca nu ajung inca la client, aceste strategii pregatite din timp te ajuta sa te diferentiezi de concurenta.
Concluzie
Desi toamna tinde sa fie o perioadă putin mai lenta pentru majoritatea specialistilor in marketing, exista suficiente oportunitati de a atrage publicul si clientii cu ajutorul campaniilor de marketing pe e-mail.
Profita de numeroasele sarbăatori, oportunitati de caritate si evenimente, pentru a stimula angajamentul clientilor din listele website-ului tau.
Nu lasa pentru luna decembrie planurile de marketing pentru Craciun si Anul Nou. Gandeste-te de pe acum ce poti aduce nou si interesant clientilor si starneste-le interesul.
Citiţi şi:
- Talk Fusion, o nouă oportunitate financiară pentru bistriţeni
- 5 canale de marketing eficiente pentru un magazin online
- Parlametul European susține eliminarea tarifelor de “roaming” între graniţele Uniunii Europene
- Digital Metrics – promovarea unui site in mediul online
- Începe Campania Pro Cultură „Slove”! Elevii pasionați de literatură invitați să-și dea frâu liber imaginației
Adaugă comentariu nou