Grădiniţele din Bistriţa se pot înscrie în campania de educare “Dințișorii veseli”
Campania ”Dințișorii veseli” continuă în această toamnă, aducând în prim plan informații legate de igiena orală timpurie, în rândurile preșcolarilor. În condițiile în care România se află pe ultimele locuri din Europa la acest capitol, ”Dințișorii veseli” ajută copiii să conștientizeze importanța pe care trebuie să o acorde periajului corect.
După ce în primăvară 327 de copii din 5 grădinițe au învățat despre igiena orală, alte 10 grădinițe vor lua parte la campanie, începând din 24 septembrie, dublând astfel numărul copiilor beneficiari. dm drogerie markt a lansat azi înscrierile pentru: Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Bistrița, București, Constanța, Pitești, Sibiu și Timișoara. Cei mici vor învăța, astfel, de ce obiceiurile sănătoase sunt importante încă de la vârste fragede și vor beneficia de kituri practice pentru exersarea tehnicilor învățate.
“Dințișorii veseli” continuă programul început în primăvară de dm drogerie markt, împreună cu P&G România și clinicile partenere, iSmile, Premiere Dent, Happy Dent Clinic Junior și Junior Family. Astfel, în perioada 24 septembrie – 6 octombrie, grădinițele din cele 10 orașe se pot înscrie în program prin intermediul platformei https://www.dm-impreuna.ro/.
Grădinițele pot fi votate pe site-ul https://www.dm-impreuna.ro/, în perioada 6 - 13 octombrie 2019, iar selectarea acestora se realizează în urma voturilor acumulate. Mai multe detalii sunt disponibile în regulamentul campaniei.
Pentru că obiceiurile sănătoase ar trebui create încă din primii ani de viață ai copiilor, dar și pentru că grupele tinere de vârstă învață mai ușor, campania ,,Dințișorii veseli’’ aduce în atenția celor mici beneficiile tehnicilor corecte de periaj și modalitățile funcționale de îngrijire orală, într-un mod captivant și distractiv.
Grădinițele selectate vor fi vizitate în perioada 21 octombrie – 1 noiembrie de către echipa ,,Dințișorii veseli’’, formată din mascota campaniei Crocodințilă, specialiștii clinicilor partenere, reprezentanții dm drogerie mark România și P&G România. Prin jocuri și activități interactive, aceștia le vor explica celor prezenți tehnicile de periaj și alți pași ai unei igiene orale corespunzătoare, care îi vor ajuta pe cei mici să își mențină dantura sănătoasă de-a lungul vieții.
„Dințișorii veseli” este un program inițiat de dm drogerie markt, cu scopul de a educa preșcolarii cu privire la beneficiile igienei orale. Început cu o ediție pilot în primăvara anului 2019, programul își propune să ajungă, în edițiile următoare, la cât mai multe grădinițe din țară. Organizatorii și-au propus un număr de aproximativ 10 orașe/ediție, urmând să crească numărul acestora pe parcursul anilor viitori.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 10 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 600 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.
Adaugă comentariu nou