Palatul Copiilor Bistrița și-a deschis porțile și pe YouTube

Odată cu începerea noului an școlar sosește, firesc, și redeschiderea porților Palatului Copiilor Bistrița. Oferta educațională e atractivă și diversă, profesorii bine pregătiți și inimoși: Dorel Nicoară (director) – Electronică; Antonia Orban Sima – Teatru; Călin Deiac – Tenis de masă; dr. Diana Morar; – Pictură; Ioan Făgărășan – Jocuri logice – Lego, Aeromodele; Iulia Istrate – Informatică; Teodor Puşcaş – Dansuri populare; Iulia Pop – Foto cineclub; Raluca Cadar – Dans modern; Ionela-Silvia Nuşfelean – Creație literară; Ioan-Sabin Mureșan – Italiană creativă.

Având în vedere situația socială, afectată de pandemia de coronavirus, domnul director, profesor Dorel Nicoară, a avut o idee salutară de a organiza deschiderea festivă online. Astfel că, anul acesta, în data de 1 octombrie, la ora 17, 30, elevii pasionați de cunoaștere au vizionat, online, pe YouTube, live-ul Palatului. Fiecare cerc a avut un filmuleț atractiv în care erau prezentate pe scurt caracteristicile cercului, unele obiective, chiar orare. La buna desfășurare tehnică, pentru colajele filmulețelor, prezentarea în direct, și-au dat concursul profesoara Iulia Pop și fostul elev al cercului de electronică , actualmente student (UTCN), Alexandru Ciurea. După urmărirea video-urilor, elevii care nu reușiseră să se înscrie s-au grăbit să-și completeze cererile. Cei interesați pot să vizioneze materialul prezentat pe https://pcbn.ro/festivitatea-de-deschidere-a-activitatilor-educative-din-cadrul-palatului-copiilor-bistrita-an-scolar-2021-2022/  .

Pentru noutăți legate de activitatea cercurilor din cadrul Palatului Copiilor Bistrița, urmăriți profilul de facebook    https://www.facebook.com/profile.php?id=100012262050119     , precum și site-ul palatului  https://pcbn.ro/  .

Așadar, datorită efortului depus, chiar și în online, această deschidere a fost un succes.

 

Ioana Bălan, clasa a VIII-a

Jurnalism, Palatul Copiilor Bistrița

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5