Primii pași pentru înființarea unei subunități de pompieri la Reteag

Secretariatul General al Guvernul va transmite o cerere către Consiliul Local al Comunei Petru Rareș, în scopul adoptării de către acesta a unei hotărâri privind trecerea unui imobil din domeniul public al comunei Petru Rareș în domeniul public al statului, în vederea dării în administrarea Ministerului Afacerilor Interne – Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Bistrița” al județului Bistrița-Năsăud (U.M. 0177), pentru a fi construit un sediu în care să funcționeze subunitatea de pompieri din localitatea Reteag. 

"În considerarea creșterii capacității operative a Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Bistrița” al județului Bistrița-Năsăud și a interoperabilității cu alte instituții care conduc la realizarea managementului situațiilor de urgență în zona de competență și pentru asigurarea unor servicii publice de înaltă eficiență în folosul comunității, dezvoltarea capabilităților logistice necesare funcționării corespunzătoare a structurilor operative, este un element esențial.

Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Bistrița” al județului Bistrița-Năsăud intenționează construirea unui sediu în care să funcționeze o subunitate de pompieri în localitatea Reteag, necesară desfășurării activităților specifice. În acest sens, a fost identificat un teren intravilan în suprafață de 3.000 mp, situat în județul Bistrița-Năsăud, comuna Petru Rareș, localitatea Reteag, județul Bistrița-Năsăud, înscris în Cartea Funciară nr. 27401 Petru Rareș", se arată în documentul aprobat de Guvern, în ședința din 15 martie.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5