160 de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului Năsăudului
Aleşii locali din oraşul Năsăud, în ultima şedinţă de plen, au fost de acord cu organigrama şi statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului oraşului Năsăud şi serviciile subordonate Consiliului Local, pe anul în curs. Aşa cum spunea viceprimarul Niculae Găitan „Nu sunt modificări ale organigramei faţă de anul trecut, dar trebuie aprobat proiectul întrucât Guvernul intenţionează desfiinţarea tuturor posturilor vacante, de la ministere până la unităţile administrativ-teritoriale; s-au primit avize favorabile de la toate comisiile de specialitate ale CL”, a motivat viceprimarul Găitan.
Deoarece la Compartimentul „zone verzi” (ca şi la alte servicii) este lipsă de personal, consilierul Ovidiu Maghiar se interesează „dacă nu se poate face ceva pentru ocuparea postului vacant de la sere, deoarece neocuparea acestuia ar fi în defavoarea noastră, din cauza lipsei de personal la această activitate”. Inspectorul Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei, d-ra Monica Săplăcan, răspunde: „În baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului menţionată anterior, nu se pot ocupa decât posturile unice, în cazul nostru singurul pot unic fiind postul de arhitect şef al oraşului”, precizează Monica Săplăcan.
În aceste condiţii se votează în unanimitate proiectul de hotărâre iniţiat de primarul Mircea Romocea, organigrama 2013 incluzând: 2 posturi de demnitari, 56 funcţii publice şi 102 personal contractual.
Citiţi şi:
- Consiliul Local aprobă desfiinţarea posturilor vacante din administraţie
- Niculai Găitan, viceprimar PNL: Vom vota proiectul de hotărâre privind construcţia celor 3 case de tip familial la Năsăud
- Viceprimarul Niculai Găitan alături de Dorel Oltean, pentru ALDE la Năsăud
- Reduceri de personal – reorganizarea activităţii
- Organigramă nouă pentru administraţia oraşului
Adaugă comentariu nou