3 soluții digitale pentru îmbunătățirea comunicării din restaurantul tău

Ești în căutarea unor metode care să-ți permită să gestionezi mai bine restaurantul, astfel încât să economisești timp, să crești eficiența personalului și, nu în cele din urmă, să obții profituri mai mari? Comunicarea în timp real le oferă atât clienților, cât și businessurilor posibilitatea de a transmite rapid informații, acest lucru având un impact pozitiv asupra calității serviciilor și a operațiunilor desfășurate în restaurant. 

În prezent există o mulțime de soluții digitale concepute pentru fluidiza comunicarea din întreprinderi. În continuare poți descoperi 3 dintre acestea. 

Sistem POS

Folosirea unui carnețel și a unui pix pentru a prelua comenzile poate fi considerată o metodă învechită în comparație cu un sistem POS intuitiv și ușor de folosit, care se poate integra cu alte dispozitive precum monitoare de bucătărie, POS mobil, soluții de Self Ordering și alte instrumente care eficientizează comunicarea dintre clienți și personalul restaurantului. Sistemul POS face parte dintr-un software pentru restaurant și îți permite să monitorizezi cu ușurință comenzile plasate, vânzările și plățile. 

Mobilul este conectat direct la sistemul din bucătărie și afișează automat comenzile, prioritățile, extra-toppingurile și alte cerințe ale clienților, eliminând, astfel, orice eroare de comunicare. De asemenea, efectuarea acestei schimbări digitale îți permite să urmărești stocurile și să controlezi cu ușurință timpii de livrare ai preparatelor, fapt care, în cele din urmă, contribuie la îmbunătățirea nivelului de satisfacție al clienților.

Meniu digital

Din ce în ce mai multe restaurante au disponibile meniuri pe bază de coduri QR sau aplicații. Posibilitatea de a avea un meniu digital îi permite clientului să comande pentru servire la masă, livrare la domiciliu, sau la pachet, iar acest lucru reprezintă o soluție mai igienică, mai eficientă și mai convenabilă, care aduce beneficii atât personalului, cât și clienților. Ospătarii sunt înștiințați în timp real de statusul unei comenzi, iar acestora nu le rămâne de făcut decât să ducă preparatele la masă.

În plus, poți schimba cu ușurință anumite ingrediente, cantități sau prețul unor produse din meniu, fără să fie nevoie să printezi alte foi, sau chiar să achiziționezi meniuri noi. Odată ce clientul a selectat ce produse dorește să consume, comenzile intră automat în fluxul de preparare și livrare, iar fluxul de rotație a scaunelor poate crește cu cel puțin 20%. 

Self Check Out

O altă soluție digitală care poate îmbunătăți comunicarea din restaurantul tău este cea de Self Check Out, instrument care le permite consumatorilor să achite singuri cu cardul la ieșirea din incintă. În acest mod, aceștia nu trebuie să mai aștepte ca ospătarii să le aducă nota de plată, iar timpul de așteptare este redus substanțial. 

Soluția Self Service poate asigura un flux mai rapid de clienți, iar aceștia pot beneficia implicit de reduceri pe baza punctelor de loialitate pe care le au, în cazul în care ai implementat în restaurant o astfel de strategie. 

Aceste soluții automatizează numeroase sarcini care necesită mult timp, eficientizează managementul cotidian al restaurantului, îmbunătățește comunicarea dintre personal și clienți și îți oferă mai mult timp pentru a te putea concentra și pe alte activități. Soluțiile digitale contribuie la reducerea riscului de eroare și la majorarea performanțelor de funcționare. Alege să implementezi un ecosistem digital care îți simplifică afacerea!

 

Sursă foto: Shutterstock

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5