„Am păşit în lumea modei cu gândul de a aduce un plus de bucurie şi frumuseţe”

- interviu cu Levente Bonczidai, marketing director şi Cezara Hortensia Galambos-events manager Olimp Models Agency

- În primul rând felicitări Olimp Models Agency pentru reuşita de la Bistriţa. Însă, înainte de a vorbi despre acest succes vrem să luăm pas cu pas lucrurile şi să ne spuneţi câteva cuvinte despre agenţie.

     - Olimp Models Agency se ocupă în primul rând de recrutarea de  persoane care au potenţialul de a lucra ca model pe plan local, naţional sau internaţional. Promovăm activ modelele noastre şi le furnizăm cele mai bune oportunităţi pentru a realiza o carieră de succes în modeling. Agenţia de modeling Olimp reprezintă atât modele profesioniste, cât şi amatori care doresc să lucreze ca model în timpul liber pentru a-şi suplimenta veniturile. Cerinţele (înălţime, greutate, etc). Bărbaţii manechin trebuie să aibă peste 1,80 m înălţime şi intre 15 şi 30 ani. Nu există restricţii de înălţime pe partea de foto-model, hostes şi promoter. Este obligatoriu să aibă o bună condiţie fizică, o constituţie armonioasă şi o prezenţă plăcută, dinamică şi originală. Manechinele femei pot avea peste 1.70 m şi între 13 şi 25 ani. Manechinele hostess sau promoter pot avea vârsta între 18 şi 30 ani şi nu exista restricţii de înălţime. Trebuie să aibă o bună condiţie fizică, un corp armonios, un ten sănătos, aspect plăcut. Toate tipurile de modele trebuie să aibă o personalitate plăcută şi să poată lucra pentru o varietate de clienţi. Experienţa nu este necesară, dar este binevenită. Cei interesaţi de colaborare pot să ne trimită un mail (cu subiectul CASTING), cel puţin o poză faţă prim-plan şi una corp întreg.  Trebuie să se vadă clar întreaga faţă, preferabil fără machiaj, iar corpul să se vadă în întregime, pentru a ne da seama de constituţia fizică. O sugestie ar fi ca femeile să pozeze în  costum de baie iar bărbaţii în slip sau short. Fotografiile nu trebuie să fie făcute de un fotograf profesionist.                   Olimp Models Agency are o experienţă bogată în domeniu, oferind o mare diversitate de modele, care întâmpină nevoile designerilor de modă, a publicaţiilor, caselor de producţie şi de publicitate.

 

     - Care este cea mai importantă cheie a succesului în modeling?

     - Tot cei care au avut succes într-un domeniu sau altul ştiu că el este încununarea firească a unor eforturi susţinute şi nu este ceva ce se naşte şi apare peste noapte. Bineînţeles că în modeling porneşti de la nişte cerinţe de bază care implică o serie de calităţi fizice specifice. De aici poţi începe să construieşti, dacă eşti dispus să înveţi, să te laşi modelat, să te adaptezi şi, dacă ai norocul să întâlneşti un agent serios şi implicat, care are ţeluri asemănătoare cu ale tale. E foarte important să existe comunicare, răbdare şi perseverenţă, seriozitate, implicare şi respect de ambele părţi. Din punctul nostru de vedere a avea succes înseamnă până la urmă  a te dezvolta şi a creşte armonios, echilibrat şi frumos ca fiinţă umană în evoluţie.

    

     - Poate o agenţie să-mi spună dintr-o privire dacă sunt în stare să devin model? De ce se dau sfaturi diferite în modeling?

     - O agenţie poate să aprecieze dacă ai potenţial. Ce faci cu potenţialul depinde foarte mult de tine. E o chestiune de alegere. E un domeniu complex, iar abordările sunt particulare. Fiecare după cum consideră, în funcţie de obiectivele şi standardele propuse. Considerăm că frumuseţea este o îmbinare a aspectului fizic armonios cu o mulţime de alte detalii care conduc la acea imagine plăcută ochiului. Graţia unui model, felul în care se mişcă, gesticulează, căldura, zâmbetul, atitudinea, gingăşia, eleganţa şi modul de a-şi purta feminitatea/masculinitatea ca pe cel mai de preţ accesoriu.

- Cât timp îţi ia ca să ajungi un model profesionist?

- Dacă ai un portofoliu şi lumea începe să te vadă, dacă munceşti pentru imaginea ta începi să faci primi paşi către o carieră de succes în modeling, şi nu numai. Experienţa se dobândeşte în timp. E important să îţi stabileşti şi să îţi urmezi scopul ştiind de la început că nu e o cale uşoară, dar totul se construieşte prin efort şi răbdare. Când se vorbeşte de modelling-ul comercial, măsurile, look-ul şi vârsta pot varia foarte mult. Iar şansele de a-ţi găsi de lucru sunt mult mai mari decât dacă facem referinţă la prezentările de modă.

 

     - Cum îţi găseşti de lucru ca model?

     - Sunt două posibilităţi: Poţi să alegi şi să lucrezi pe cont propriu, ceea ce poate fi extrem de dificil mai ales când eşti la început sau printr-o agenţie. Din punctul nostru de vedere nu se poate ajunge la performanţă decât prin colaborarea cu o agenţie serioasă, care te descoperă, te iniţiază şi promovează, oferind cele mai bune oportunităţi pentru dezvoltarea carierei de model.

 

     - Composite-ul, portofoliul, prezenţa pe Internet, prezenţa personală… Care îţi asigură reuşita în carieră şi ce rol au?

     - Fiecare dintre aceste modalităţi de promovare înseamnă un pas înainte şi are rolul ei. Totuşi, prezenţa personală îţi dă posibilitatea să-ţi dovedeşti valoarea, etalându-ţi toate calităţile şi abilităţile în faţa potenţialului client.

 

     - Cum a demarat proiectul agenţiei Olimp Models Agency. Prezentare de modă şi show artistic în Bistriţa? Nu aţi avut emoţii că aveţi de-a face cu un oraş mic cu un public neobişnuit cu asemenea manifestări?

     - Era firesc să nu ocolim Bistriţa, fiind locul de origine al agenţiei noastre şi totodată al directorului ei. Sigur că am avut emoţii, dar nouă ne plac provocările! Experienţa înseamnă contacte, evenimente apariţii . Noi ne-am propus nu doar promovarea brandurilor locale ci şi trezirea gustului pentru frumos. Am vrut să ne adresăm nu doar ochiului ci şi sufletului prin momentele artistice oferite de: soprana: Cristina Bălan, pianistul: Cristian Lepădatu, tenorul: Florin Pop şi interpreţii de muzică uşoară: Ligia Moldovan şi Andrada Băieşiu şi nu în ultimul rând  trupa de dans sportiv “Floris”.

 

     - Ce ne spuneţi despre casele de modă participante. Unele au fost în premieră la Bistriţa.

     - O să începem prin a le descrie pe fiecare în parte:  Maya Fashion a început ca o idee îndrăzneaţă pe care o echipă tânără şi entuziastă a reuşit să o pună în practică. Acum Maya Fashion este un atelier de creaţie vestimentară, adresându-se în special mireselor de înaltă clasă, condus de designerul vestimentar Mariana Florea. Experienţa de peste 18 ani îşi pune amprenta pe tot ceea ce poartă marca Maya Fashion, care nu creează un stil ci un spirit, confort, naturaleţe, bună dispoziţie, relaxare şi o prezenţă notabilă oriunde ai merge. Toate la un loc înseamnă spiritul Maya Fashion. Rochiile de mireasă şi cele de ocazie special create de designerul Mariana Florea sunt gândite să ofere comoditate dar şi sentimentul de siguranţă pe care doar creaţiile de bun gust şi calitate ţi-l pot oferi. Mulţumim pentru prezenţa în “Fashion Day Event” doamnei Raluca Breban administrator Maya Fashion din Cluj-Napoca,   Blv. Eroilor, nr.12, et.1, ap.7a ; www.mayafashion.ro.

     Salonul Nozze s-a născut dintr-un vis  al  Geaninei Stejerean pe când era doar un copil. Nu este un simplu magazin, este locul în care se poate îmbrăca orice mireasa, doamnă, domnişoară, accentul fiind pus pe articole de nuntă dar şi pe fineţea rochiilor de seară, cokteil, sau diferite ocazii. Aici găsiţi o gamă diversificată de rochii, ţesături de înaltă calitate pentru toate gusturile, simţindu-se pasiunea  pentru eleganţă şi stil. Croiala rochiilor de mireasă  exprimă o armonie cromatică pentru o linie surprinzătoare.  În salonul Nozze mai găsiţi şi seturi de bijuterii, cercei, coliere, voaluri, voalete, mănuşi şi, totodată pantofi şi sandale. Mireasa va găsi rochia visată într-o atmosfera unică şi de neuitat. Aşadar, sfătuim toate domnişoarele şi doamnele să facă o vizita la salonul Nozze pentru a străluci în ţinutele puse la dispoziţie, bucurându-se de promptitudinea echipei şi de calitatea îmbinată cu creativitate şi eleganţă. Salonul îl găsiţi în Bistriţa, pe B-dul Republicii nr. 1. “Dacă nu eşti satisfăcut de LOOK-ul tău şi crezi într-unul impecabil atunci eşti la locul potrivit”! -  ne sfătuiesc cei de la Men`a Club Cluj-Napoca. Mens Club-exquisite design reprezintă un concept exclusiv pentru bărbaţii care apreciază calitatea şi eleganţa unei ţinute. Îţi oferă, pe lângă serviciile de consiliere în alegerea unei ţinute potrivite stilului tău, colecţii inedite care te pun în valoare prin materiale fine din lână, in, bumbac, borcart şi altele. Acum, când moda e doar o chestiune de alegere, clasă şi raţiune, poţi să alegi ceea ce te reprezintă. Produsele oferite sunt: costume, sacouri, cămăşi, pantofi, curele, cravate, eşarfe, papioane, butoni. Costumele de ceremonie, office şi nu în ultimul rând smart-casual denotă eleganţă şi particularitate prin culori, imprimeuri şi croiul ce se identifică cu tendinţele fiecărui sezon. Pentru a-ţi defini STILUL, eşti aşteptat în Cluj-Napoca, pe strada Regele Ferdinand, la nr. 6, etaj 1. Designerul Ştefania Borodi Simionca este absolventă a Liceului de Arte Plastice “Corneliu Baba” din Bistriţa şi a Facultăţii de Arte Decorative şi Design “Ioan Andreescu” din Cluj-Napoca, secţia: Modă. În prezent este profesor de arte plastic la Colegiul Naţional “Andrei Mureşanu” şi deţine atelierul de creaţie vestimentară Ştefania Trendy Look. Colecţia din seara evenimentului prezintă o mică  parte din creaţiile confecţionate în decursul celor 6 ani de activitate. Inspiraţia Florală se regăseşte treptat în ţinute, iar aplicaţiile sunt confecţionate manual, din diferite materiale cum ar fi: pietre, paiete, material textile, sârme, pene, dantele, nasturi… Culorile solare, vii, sunt deja o tradiţie în creaţiile designerului regăsindu-se în toate piesele vestimentare. Materialele sunt preţioase, strălucirea lor dând viaţă întregii colecţii.

    

     - În eveniment au fost prezentate rochii de mireasă, rochii de seară şi costume de ceremonie, ţinute casual bărbaţi. Care au fost mai aplaudate de public?

     - Publicul majoritar feminin a primit cu entuziasm modelele şi ţinutele masculine. Dar a fost apreciată şi eleganţa rochiilor de seară şi delicateţea rochiilor de mireasă.

    

- Cum a fost receptat evenimentul? Sunteţi mulţumiţi de rezultate?

     - Da, suntem mulţumiţi. Feedback-ul a fost bun şi considerăm că ne-am atins obiectivele, că am adus în acest oraş un strop de frumuseţe, o mică sămânţă care va încolţi în inimile celor care au fost de faţă. Bineînţeles că acest lucru nu ar fi fost posibil fără implicarea susţinătorilor noştri: Hotel Metropolis, Biz Blitz Print, Uniqa Asigurări, Focus Tv, Festiv Design, Florăria Miosotis, HorCris Photography, Solar Mega Sun Carolyne, Asociaţia Culturală Bistriţeană, Pizzeria Tonight, Îndemânarea Construct, Hair Style: Nella Botirla, Make-up artist: Alexandra Mihailă şi Ionela Hiiemae, cărora le mulţumim şi pe această cale. A fost educativ şi pentru noi ca organizatori şi sperăm ca prin ceea ce am învăţat să aducem un plus de valoare ediţiilor care vor urma. 

    

     - Câteva cuvinte despre tinerii iniţiatori Levente Bonczidai, marketing director Olimp Models Agency, şi Cezara Hortensia Galambos - events manager. Cum aţi păşit în această lume a modei? Care sunt satisfacţiile de până acum?

     - Am păşit cu gândul de a aduce lumii un plus de bucurie şi frumuseţe, de a oferi unor tineri talentaţi ocazia afirmări şi o susţinere pe care noi, amândoi, cu ceva vreme în urmă, ne-am fi dorit-o şi nu am găsit-o. În jurul nostru începe să se configureze un nucleu. Este încurajator faptul că suntem apreciaţi şi că avem o relaţie bună cu aceşti tineri cu care creştem împreună.

 

     - Sfaturi pentru bistriţeni: Ce se poartă acum? Ne putem îmbrăca cu preţuri mici şi, totuşi, să fim în tendinţe sau moda e rezervată celor înstăriţi?

     - Moda feminină, în 2012, este plină de culori vii, nuanţe de neon, fuxia şi verde lime, turcoaz şi galben. Se poarta bulinele, rochiile cu croi minimalist şi tăieturile arhitecturale. Ca accesorii: cureluşe fine din piele, ochelari de soare coloraţi, pălării, eşarfe.

     Pentru moda masculină, designerii au ales o linie mai relaxată, materiale confortabile (in, lână, bumbac) pentru creaţiile primăvară-vară 2012. Culori strălucitoare, imprimeuri florale pentru cămăşi, pălării, bretele, eşarfe, papioane şi alte accesorii cât mai simple. Ne putem îmbrăca ieftin şi elegant, folosindu-ne ingeniozitate şi fantezie dacă alegem să alocam puţin timp pentru acest aspect al existenţei noastre.

 

     - Cum se îmbracă românii?

     - Depinde….e bine să ţinem cont de faptul că o haină poate fi de firmă, dar nu ţi se potriveşte. Putem învăţa cum să alegem ceea ce ne avantajează ca vestimentaţie, ceea ce se potriveşte cu individualitatea fiecăruia. Să te îmbraci simplu dar cu bun gust înseamnă să alegi ţinuta te pune cel mai mult în valoare.

 

     - Cum sunt cotate modelele noastre comparativ cu cele din străinătate?

     - Avem tineri frumoşi, cu calităţi şi potenţial. Dar credem că avem de schimbat o mentalitate, de depăşit o criză… Una dintre cele mai importante caracteristici pentru un manechin este adaptarea la situaţiile noi şi asumarea mai multor roluri, personaje.  Susţinem că rolul unui manechin nu este de a fi frumos. Un manechin trebuie să aibă o siluetă impecabilă (niciodată nu vom fi de acord cu formele voluptoase pe catwalk, aşa cum se mediatizează în România). Ceea ce se cere la nivel internaţional şi căutăm şi noi la rândul nostru este  un chip interesant, cameleonic şi uşor de modelat, dezinvoltură în faţa aparatului de fotografiat şi capacitatea de a se juca, a da viaţă hainelor pe care trebuie să le prezinte.  

    

     - Proiecte de viitor?

     - Suntem deschişi, avem idei, proiecte şi ţintim departe. Toţi cei interesaţi ne pot contacta şi urmări activitatea pe: www.olimpagency.ro, www.facebook.com/olimpmodelsagengy, email : [email protected] şi [email protected], telefon : 0742.058.896 si 0748.777.492.

                - Vă dorim mult succes în continuare şi vă mai aşteptăm cu evenimente de asemenea anvergură la Bistriţa.

Comentarii

06/04/18 15:44

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5