Campanie electorală apatică în Bistriţa-Năsăud

Deşi campania electorală pentru alegerile europarlamentare a început deja de 6 zile, aceasta poate fi caracterizată mai mult ca fiind apatică în judeţul nostru. Bătălia electorală aproape că nu există nici în planul afişajului.

De exemplu, pe panourile electorale din Bistriţa sunt cinci partide prezente, din şapte înscrise în competiţie, şi anume PD-L, PSD, UDMR, PNL şi PRM. În rest, panourile sunt goale! Nici urmă de candidaţi independenţi…

Municipalitatea a pus la dispoziţie 20 de locuri cu 9 panouri fiecare, unde candidaţii îşi pot afişa mesajele electorale, după regula primului venit.

Politicienii susţin că mizează în această campanie electorală pe deplasările în teritoriu unde să stea de vorbă „de la om la om“.

În realitate, însă, nimeni nu este dispus să aloce fonduri pentru o campanie electorală care nu îi vizează direct. Nici măcar afişele electorale nu au fost realizate pe cheltuiala organizaţiilor din Bistriţa-Năsăud, ci a celor centrale! Excepţie face organizaţia judeţeană PSD care şi-a particularizat afişul electoral cu cei doi candidaţi pe Regiunea Nord-Vest, şi anume Ioan Mircea Paşcu (locul 3) şi Adriana Doina Pană (locul 18).

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5