Carmo-Lact are o cifră de afaceri de 5 milioane de euro
Producătorul de lactate şi brânzeturi Carmo-Lact Prod din Monor a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de peste 24,1 milionale lei, aproximativ 5,7 milioane euro, în creştere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2010, creşterea vânzărilor este prognozată la nouă procente, până la 50,5 milioane lei, adică 12 milioane euro.
Compania bistriţeană promovează brandurile Făgăraş, Monor şi Tihuţa. Din 2010, societatea a preferat să distribuie marfa şi prin magazinele proprii, până la finele anului dorindu-se inaugurarea a 10 astfel de locaţii. Deocamdată, magazinele Carmo-Lact sunt în municipiul Bistriţa, însă reţeaua se va extinde în perioada următoare, dorindu-se chiar întrarea pe piaţa Capitalei.
Carmo-Lact Prod este deţinută de Ioan Neagoş şi Eugen-Adrian Creoşteanu, cu 50% din acţiuni fiecare.
Citiţi şi:
- Carmo-Lact Monor, un brand al judeţului. Ioan Neagoş şi Eugen Creoşteanu, actorii unei poveşti de succes
- Colegiul Prefectural, la Carmo-Lact Monor. Prefectul Ovidiu Frenţ: Vom face controale riguroase la ferme, dar şi în trafic pentru prevenirea introducerii în judeţ a pestei porcine africane
- Ferma Agro Carmolact Prod- cu 1700 capete de bovine- model de bună practică în zootehnie!
- Taur mecanic de rodeo la standul Monor!
- Cele mai performante companii din județul Bistrița-Năsăud recompensate în cadrul Galei festive Topul Firmelor 2016
Adaugă comentariu nou