• Centrele de Relații cu Utilizatorii ale Distribuție Energie Electrică România vor fi închise pe datele de 03, 06 și 07 mai 2024!

Centrele de Relații cu Utilizatorii ale Distribuție Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în datele de 03 și 06 mai 2024, zile nelucrătoare la nivel național, dar și în 07 mai, zi liberă pentru angajații companiei. Activitatea va fi reluată în data de 08 mai 2024, urmând programul normal de lucru pentru zilele lucrătoare, specific fiecărei entități organizatorice.

Angajații DEER din Centrele de Relații cu Utilizatorii vor avea zile libere în datele de 03 mai, 06 mai și 07 mai 2024, cu prilejul Sărbătorii Paștelui.  Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii DEER își întrerup activitatea în această perioadă.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar.

DEER este cel mai mare operator de distribuție din țară, ce deservește aproape 4 milioane de utilizatori, în 18 județe ale țării, cu peste 200.000 km de rețele electrice, circa 450 de stații de transformare de înaltă și medie tensiune și peste 30.000 posturi de transformare. În toate zilele de sărbătoare, specialiștii DEER sunt pregătiți permanent să intervină în oricare din aceste locuri, utilizatorul și necesitățile acestuia fiind în centrul atenției companiei noastre.

Eventualele probleme în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929.

De asemenea, DEER pune la dispoziție TELVERDE.

Astfel, pentru zona Transilvania Nord (județele Bihor, Bistrița – Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare și Sălaj) numărul este 0800.400.929. Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929, iar pentru zona Muntenia Nord (județele Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova și Vrancea) numărul de telefon este 0800.500.205.

Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. Astfel, la adresa

https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații, iar pe site-ul DEER, la secțiunea https://www.distributie-energie.ro/intreruperi-deer/  utilizatorii pot accesa harta interactivă cu toate întreruperile programate și accidentale, cu informații actualizate.

Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanență, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate și neplanificate, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.

De asemenea, Asistentul virtual ChatVolt poate oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat, simplificând procesul de sesizare a deranjamentelor, oferind asistență automatizată consumatorilor, pentru cele mai frecvente întrebări.

Mulțumim utilizatorilor pentru înțelegere!

 

Biroul de Presă

Distribuție Energie Electrică Romania

 

Notă pentru editori

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), parte a Grupului Electrica, este cel mai important operator național de distribuție a energiei electrice, care acoperă 18 județe, reprezentând 40,7% din teritoriul României (97.196 kmp). Cu o tradiție de peste 120 de ani, DEER oferă servicii pentru aproape 4 milioane de utilizatori, prin intermediul unei rețele de distribuție a energiei electrice de peste 200.000 km.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5