Centrul Național de Informare şi Promovare Turistică Năsăud, aproape de final
Lucrările de reabilitare și dotare a noului Centru Național de Informare și Promovare Turistică sunt aproape de final. Proiectului„Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Năsăud” se înscrie în Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa prioritară „Dezvoltarea durabilă și promovarea turismului”, Domeniul de intervenție: „Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică”, program gestionat de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.
Termenul de finalizare al proiectului este data de 31 Decembrie 2015.
Valoarea totală a proiectului este de 629.695,36 lei, din care contribuţia proprie în proiect a Unităţii Administrativ Teritoriala Oraşul Năsăud este de 64.155,41 lei, iar asistenţă financiară nerambursabilă solicitată este de 565.539,95 lei.
Obiectivul general al proiectului este promovarea şi informarea asupra potenţialului turistic al orașului Năsăud şi a împrejurimilor prin crearea Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Năsăud, care va duce la îmbunătățirea imaginii regiunii, cu scopul de a promova regiunea în ţară şi străinătate şi în scopul de a crește atractivitatea sa pentru turism şi afaceri.
În cadrul proiectului au fost prevăzute a se realiza lucrări de reabilitare a clădirii (recompartimentare interioară, amenajări interioare, reparaţii la tencuieli exterioare, amenajări exterioare), lucrări de execuţie a instalaţiilor termice, electrice şi de gaze naturale aferente construcţiei precum şi achiziţionarea de mobilier specific centrelor turistice, dotări IT şi programe informatice. Totodată, în cadrul Centrului se vor crea două noi locuri de muncă.
Citiţi şi:
- Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Năsăud, aproape de final
- Bistriţa e unică în ţară prin acest proiect. Primarul Ovidiu Creţu: Sunt foarte mândru că s-a realizat în timpul mandatului meu
- Undă verde pentru “Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică” Năsăud
- Pasajele, struţul şi potcoava- brand turistic pentru promovarea municipiului Bistriţa
- “Față nouă” pentru Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Năsăud
Adaugă comentariu nou